ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Op de eerste plaats allen die dit lezen een voorspoedig 2003!!

ik heb mijn schijf ingedeeld in 2 partities. c en d. nu wil ik van c een image maken met ghost. tot nu toe ging dat prima. nu echter geeft hij aan, dat er gebruikt is 7000mb maar in werkelijkheid heeft hij echter 3.47 gb gebruikt. Wat gaat hier nu fout? want hij heeft nu 8 cd's nodig voor de image terwijl normaal dit gaat op 3 cd's. wie helpt mij uit de brand? groetjes

senior
 
Heb je per ongeluk een image bewaard op de c-partitie?

Probeer eens het volgende voordat je begint om een image te maken:

Verwijder alle onnodige bestanden (disk clean-up).
Verplaats je virtuele geheugen naar de d-schijf.
Draai scandisk en defragmenteer de schijf.
 
Geplaatst door silkcom
Heb je per ongeluk een image bewaard op de c-partitie?

Je kunt geen image van c op c bewaren, altijd op een andere partitie;)
Groetjes, Tanja
 
bedankt voor je reaktie. maar waar vind ik mijn virtuele geheugen en hoe verwijder ik overbodige bestanden? het progje wat je noemt ken ik niet. ik ben nog steeds een leek al doet mijn naam anders vermoeden:))

senior
 
is er dan niemand die mijn probleem kan oplossen? ik kan nu geen image maken en dat vind ik niet zo.n leuk idee....groetjes


senior
 
Vreem dat hij precies het dubbele aangeeft (bijna dan). Maar zolang het niet is opglost kun je toch een image op D maken? Voor de veiligheid
Groetjes, Tanja
 
dat gaat niet Tanja, want D heeft slechts 2.6 gb. ik heb het ook geprobeerd met norton system works, maar die geet aan dat een image maken niet gaat, omdat de c schijf in gebruik is. ik weet dus niet wat ik moet doen.

senior
 
Heb je niet toevallig in Ghost:

Image to disk i.p.v partition aangeklikt.

Dan snap ik wel die dubbele hoeveelheid.

:D
 
als dat zo zou zijn, moet ik dat terug kunnen vinden. waar moet ik dan zoeken?

senior
 
ik heb maar ten einde raad ghost verwijderd en opnieuw geinstalleerd. dus kon ik een oude image terugzetten zodat niet alles verloren is. blijf het toch gek vinden wat er gebeurde. iedereen bedankt voor de suggesties. groetjes

senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan