ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

barthol

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
ik wil een image maken van mijn c schijf en die plaatsen op mijn d schijf, de c schijf is 7 gb waarvan 2 gb beschreven ,en mijn d is 40 gb waarvan 30 gb beschreven , nu alles loopt goed tot bijna op het einde dan vraagt ie om een nieuw media want op de d schijf is er onvoldoende plaats, hoe kan dat nu??

Controleer je D partitie met het comando chkdsk /f
Misschien wordt de schijfruimte niet goed weergegeven.

Suc6!

Je maakt waarschijnlijk een denk foutje,

De image die je maakt gaat tot een bepaalde grote, als hij deze heeft bereikt zal ghost vragen om de next media , hier moet je gewoon op ok klikken en ghost zet een tweede image weg 0001

Deze hoort gewoon bij de totale image , als je de ghost terug plaatst zal norton automatisch de tweede image inladen.

groetjes speedtouch

het voorstel van speedtouch werkt dus niet (not enough room on drive d), ik heb nu nog extra 2 gb vrijgemaakt op mijn d schijf , en toch vraagt ie naar nieuw media??
ik heb ook mijn partitie gecontroleerd en die is ook goed

Geplaatst door barthol
het voorstel van speedtouch werkt dus niet (not enough room on drive d), ik heb nu nog extra 2 gb vrijgemaakt op mijn d schijf , en toch vraagt ie naar nieuw media??
Toch heeft Speedtouch gelijk.
Is de image groot, dan gaat Ghost hem splitsen.
Normaal als je op OK klikt gaat Ghost gewoon verder.
Laat je de image wel comprimeren?

Doe je wel een partitie image maken of kies je per ongeluk voor Disk image?

het is me dan wel gelukt maar alleen door te comprimeren.
toch bedankt voor de tips.

barthol

Het is beter om altijd een fast compressie te maken, dan is de totale bestands grote ongeveer 70% van het orgineel.

Nog een tipje voordat je een image gaat maken, verwijder eerst de onnodige zaken > leeg ook de prullenbak >als je norton ghost anti-virus gebruik leeg dan ook de protected file's

Hiermee bespaar je ook een hele hoop ruimte.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan