Ghost2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amethystium

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Allereerst hallo ieder,
ik heb 2 vragen over Norton Ghost.

1ste.
Zojuist heb ik een nieuwe pc aangeschaft met een oem versie(geloof ik) van NAV2003NL.
Als ik nu een Engelse Ghost2003 installeer, geeft dit dan problemen met de antivirus?

Mijn 2de vraag gaat over het backuppen.
Maakt het uit of de te backuppen partitie nu 10 gig, of bv 7 gig gig is, wanneer de hoeveelheid data gelijk is?

Iets duidelijker...
word de resulterende image kleiner, wanneer ik de te backuppen bootpartitie met PM zou verkleinen van mijn huidige 80 gig naar iets van 15Gig?

Ik hoop dat ik me duidelijk vertaal:D

Laatst bewerkt:
vraag

vraag 1 maakt niks uit ik heb win xp home NL
en ghost 2003 werkt gewoon geen conflicten tussen NIS
2002
vraag 2 ghost bekijkt zelf hoeveel cd's je nodig hebt
dan kan je alsnog het proces annuleren

als je hem verkleint en na de het maken van de ghost eventueel weer verruimt

moet je erwel opletten dat als je de ghost terugzet dat je partitie weer verkleint wordt
en dat je dus schijf ruimte mist

Laatst bewerkt:
vraag 1 zou niets uit moeten maken.

vraag 2 het maakt niet uit hoe groot je partitie is het gaat om de hoeveelheid data die er op die schijf staat.

1 nee maakt niets uit

2 maakt niets uit: er wordt alleen echte data gebackupped, het formaat van de partitie doet er niet zoveel toe

succes

Bedankt zover.
maar die ouwe van me, die had het weeris niet goed bekeken:p, hij had er zelf nav2000 opgezet, niets geen nav2003... :0

Hieruit komt mijn een nieuwe vraag op:
Is deze versie 2000 eiglijk nogwel goed genoeg?
En hoe zou ik die anders op een juiste manier kunnen verwijderen, zodat ik Nav2003 kan installeren?
(ik las dat er veel poblemen voordoen met het verwijderen van nav2002..)

Is het trouwens mogelijk om in de tussentijd, tussen de aanvang van de te maken image en het restoren, de partitieruimte te verkleinen? (van 70 naar 15 bv.)
Of is dat anzich onbegonnen?

bedankt alvast
amethystium:)

Laatst bewerkt:
in principe is norton gewoon te verwijderen op de normale manier , ik neem tenminste aan dat er in de map van norton een uninstall staat.

het veranderen van de partitie grote heeft in principe geen invloed op ghost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan