GIF- Animatie's etc. staan stil.

Status
Niet open voor verdere reacties.

edekorte

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met m'n browser (IE6).
De gif animatie's staan stil en bijv. de bewegende smilie's staan ook stil.
Op sommige weersite's krijg ik de weerkaarten ook niet meer te zien.

Aan mijn firewall (ZoneAlarm Security Suite) ligt 't niet want als ik die uitzet blijft 't probleem, mijn internetinstellingen zijn standaard, misschien met opschonen (Hitman Pro) iets te rigoreus te werk gegaan ?
Systeemherstel geeft ook geen resultaat.

Ik mis iets maar weet niet wat.

Geplaatst door edekorte
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met m'n browser (IE6).
De gif animatie's staan stil en bijv. de bewegende smilie's staan ook stil.
Op sommige weersite's krijg ik de weerkaarten ook niet meer te zien.

Aan mijn firewall (ZoneAlarm Security Suite) ligt 't niet want als ik die uitzet blijft 't probleem, mijn internetinstellingen zijn standaard, misschien met opschonen (Hitman Pro) iets te rigoreus te werk gegaan ?
Systeemherstel geeft ook geen resultaat.

Ik mis iets maar weet niet wat.

Ik heb dit ook, maar bij Firefox, windows-vieuwer enz gaat het ook mis...

:confused:

Vreemd, zou 't misschien te maken hebben met "automatische update's", dat er een bug in zit of zo ?
Ik noem ook maar wat, ik snap er niks van. :confused:

Geef eens een weersite, heb ook ZA maar dan de freeware versie. Heb eveneens alle updates en heb nergens last van.

Aanvulling, volgens mij kan je in de pro-versie van ZA iets instellen qua animaties?

Kijk eens in internet explorer>extra>internetopties>geavanceerd bij multimedia of het zo staat als in de bijlage.

Geplaatst door edekorte
Vreemd, zou 't misschien te maken hebben met "automatische update's", dat er een bug in zit of zo ?
Ik noem ook maar wat, ik snap er niks van. :confused:

miss photoshop installeren???

Geplaatst door maikel9
Kijk eens in internet explorer>extra>internetopties>geavanceerd bij multimedia of het zo staat als in de bijlage.

Staat allemaal goed, ik heb de laatste maanden ook niets veranderd, nooit last met ZA en sinds een week heb ik problemen.
Het enige wat is veranderd is dus dat die Windows Update is geinstalleerd, die staat automatisch.

@gezina: www.weer.net daar zag ik altijd die radarbeelden, nu niet meer. (ook niet met ZA uit)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door edekorte

Staat allemaal goed, ik heb de laatste maanden ook niets veranderd, nooit last met ZA en sinds een week heb ik problemen.
Het enige wat is veranderd is dus dat die Windows Update is geinstalleerd, die staat automatisch.

@gezina: www.weer.net, daar zag ik altijd die radarbeelden, nu niet meer. (ook niet met ZA uit)

Ik krijg die site niet eens voor, kan de server niet vinden. ZA uitzetten is meestal niet de oplossing, wel een instelling, dus: zet in ZA de beveiliging iets minder strak, bij ads en/of privacy.
Verwijder ook even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

Nu wel de site, er staat een komma achter jouw link, vandaar, ik zie dus alles wel...http://www.weer.net/

Laatst bewerkt:
Leeg eens je browser cache, start opnieuw op en je gifplaatjes bewegen weer.

Als 't zo simpel was, had ik hier geen hulp gevraagd.
Ik heb al van alles geprobeerd, ook de tips hier eerder gepost.
Nogmaals, ik had nergens last van tot aan die Windows Update van van de week, daarna kreeg ik problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan