GIF bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leepelaer

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Ik krijg regelmatig in mijn e-mailbijlage .GIF bestanden maar ik kan deze maar niet openen. Ik krijg elke keer de mededeling
"Er zijn voor deze bewerkingen geen programma's aan het opgegeven bestand gekoppeld"
Maak een koppeling via het onderdeel "Mapopties van het Configuratiescherm"
Er is in GIF-viewer in mijn PC
Kan iemand mij uit de brand helpen? Koppeling maken via mapopties lukt mij niet en snappen doe ik het ook niet !!!

Rechtsklik met de muisaanwijzer op het bestand, het programma kiezen waarmee de gif geopend moet worden en onderin aangeven dat het in het vervolg ook moet met deze extensies.

Bedankt voor de snelle reactie.
Helaas weet ik niet wat je bedoeld met "rechtklik met de muisaanwijzer op het bestand"
Welk bestand? Het bestand is een bijlage van outlook expres en kan niet recht aangeklikt worden of begrijp ik het verkeerd?

Die kun je toch ook saven, opslaan als, en ergens anders neerzetten, of een bestand met dezelfde extensie gebruiken, weet windows waarmee hij dit bestand moet openen.

Het GIF bestand van uit de bijlage van Outlook Express heb ik ergens opgeslagen opgeslagen in "Mijn Documenten" en aangegeven met welk programma deze moet worden geopend. Er gebeurd dan erg weinig en er komt geen plaatje.
Verder kan ik er geen water van koken,

Heb je wel vastgelegd dat windows in het vervolg ook het bestand met b.v. windows viewer moet openen?

Ik kan er ook geen water van bakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan