GIF graphics

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Berichten
378
WinXPpro

Geachte helper(s),

Na herinstallatie van winXP pro, krijg ik de volgende melding bijv. als ik naar het tekenprogramma "Picture it"ga: Missing GIF graphics! en kan daarna niet verder.

Ook mijn digitaal foto's die op mijn camera goed te zien zijn, zijn als ik ze op mijn PC gedownload heb, heel erg zwart, je ziet nog net dat er iets opstaat. Dit probleem heb ik voorheen nooit gekend!

Heb op Google gezocht naar een oplossing.
Het probleem wordt veel besproken maar ik vind niet de oplossing!
Heeft Helpmij een oplossing?

B.v.d. & m.v.g.
KO
 
misschien windowns nog een keer opnieuw installeren:eek:

Is het een gedonwloaden Windows of een legale

als hij illegaal is, heb je missien een verkeerde versie:confused:
 
Heb je de vorige Windowsinstallatie wel verwijderd?

Standaard worden GIF Images namelijk geopend met de ingebouwde viewer in Windows XP.
Jouw melding lijkt uit een restandprogramma te komen.
 
Wat is super oud?
Heb het nu ca. 5 jaar en ben er altijd goed mee te recht gekomen, was voor mij voldoende, zelfs tot voor het verwijderen van WinXP pro.
Waarom XP verwijderd? Dat is een lang verhaal, indien geinteresseerd zie mijn voorgaand probleem: registry mechanic. Na veel correspondentie en adviezen van helpmij, uiteindelijk toch maar besloten om XP geheel opnieuw weer te installeren.
Bedankt voor de reaktie,
Ko
 
Ik zou het programma Picture IT uitzwaaien (verwijderen) en gaan voor een nieuw programma. Oude programma's zijn nu eenmaal meestal problemen. (Irfanview ken je al?)

James :)
 
Aan alle helpers aan dit onderwerp.

Sorry, een antwoord heeft even op zich moeten wachten.
Ik was een goed weekje op vakantie!
Antwoord:
Ik heb het opgegeven en de harde schijf schoon gemaakt en WinXP geheel opnieuw geinstalleerd.
Voor zo ver ik tot nu toe heb kunnen vaststellen gaat alles weer normaal. Het vraagt enige tijd alles weer te installeren.
Zelfs het programma ""picture it"" werkt weer prima, voor mij voldoende.
Alle hartelijk dank voor jullie adviezen!
M.v.g. en tot een volgende keer.
Ik heb een vraag maar stuur die onder een andere naam van het onderwerp.
Gegroet,
Ko
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan