GIF of BPM in dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

cabana

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2001
Ik kan in Dreamweaver alleen GIF annimaties goed afspelen op een webpagina. Als ik echter een annimatie van het net download word ik verplcht om hem als BPM file op te slaan. Als ik de annimatie dan invoeg via "Insert " "Image"dan komt er geen beweging in. Als ik hem via Fireworks omzet werkt hij ook niet. Wie kan mij op weg helpen en wat doe ik fout?

Groetjes

Jan Meijer

Als je animaties van internet niet anders dan BMP op kunt slaan moet je je map met tijdelijke internet bestanden legen.

Dit kun je doen bij, internet explorer, extra, internet-opties, bestanden verwijderen.

Nu moet je ze weer als o.a. gif op kunnen slaan.

Nee hoor, Windows verplcht mij hem als BPM op te slaan. Mijn tmp internet heeft er niets mee te maken.
Het gaat er mij om via fireworks de zaak om te zetten in een werkend gifbestand of ik laad hem verkeerd in in dreamweaver.

Heb je hem nou als bmp of gif lokaal?
in bmp zit inderdaad geen enkel schot

Als je hem vanuit je browser opslaat als bmp dan gaan de gegevens van je gif verloren en slaat hij alleen het eerste frame op.

Wat tanja al zei: Als je het a-gifje op internet tegen bent gekomen haal hem dan uit je temp inet bestanden.

Als die niet het geval is moet je je vraag helderder formuleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan