Gif-plaatjes en Unfreez

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Berichten
532
Hallo,

Ik heb 4 gifplaatjes, die wil ik in Unfreez tot een animated gif maken.
Helaas lukt mij dat niet, terwijl het heel makkelijk moet zijn.

Als ik de 4 gifplaatjes in de juiste volgorde in Unfreez zet en op Make unimated gif klik,
krijg ik een gewoon stilstaand plaatje en dus niet bewegend.

Ik zal wel iets verkeerd doen, maar wat?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Help mij

Beste,
Ik bezit zelf een site met gifanimaties en krijg vaak bezoekers met de vraag hoe zelf gifs maken. Ik ben dan ook bezig met handleidingen ,beeld en tekst ,te maken over hoe je dat nu eigenlijk doet. Inderdaad Unfreez moet je een beetje kennen, maar eens je weet hoe is het eigenlijk heel simpel.
Er is eigenlijk een nog beter en overzichtelijker gifprogje dat ik na jaren snuffelen heb gevonden , maar dit biedt ik enkel aan voor geregistreerde gebruikers op mijn forum.
Het is een programma uit 1995 maar werkt nog uitstekend in Xp.
Het enige wat je moet doen is je registreren op mijn forum that s it. Ik vind het gewoon plezant om anderen op weg te helpen naar de wereld van de creativiteit.
Heb je een specifieke vraag mag u me gerust mailen en in de mate van het mogelijke zal ik je met alle plezier verder helpen.
Groetjes
http://www.lionsanimations.be
ps:wie weet kan je in de toekomst jouw creaties op mijn site zetten
 
Unfreez

Beste
Ik heb het zelf nog eens uitgetest en je kan wel degelijk jpg afbeeldingen naar Unfreez slepen,
alleen, Unfreez dient om Animated Gifs te maken (zie knop; Make Animated Gif.
Als het je bedoeling is om met jpeg of bmp een animatie te maken of slideshow moet je overstappen naar een Flash programma. Of een Gif Animator met AVI (video) ondersteuning. Deze programma's ga je helaas niet gemakkelijk GRATIS vinden. Hier en daar een trial, maar dan met veel beperkingen.
Besluit: wil je enkel een animatie met jpeg, jpg of bmp dan zal je helaas een programma moeten kopen in Flash of een Animator met AVI ondersteuning.
Grtz
Lion63
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan