Gif-plaatjes worden niet weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Beste mensen

De gif plaatjes zijn op mijn internetsites niet te zien. Ik zie alleen maar hokjes met een rood kruisje.

Systeem Windows 95 met IE5.5

Hoe kan ik dit verhelpen???

Heb je wel de foto's ge-upload? ;)

Zet anders de code hier even neer, misschien dat er een foutje ontdekt kan worden.\

OF gaat het om sites die jij bezoekt?

Ongeldige syntaxisfout

Het gaat om de internetsites die ik bezoek.

Ook krijg ik soms onderin de taakbalk de volgende mededeling en dan start de aangeklikte link niet:
Ongeldige syntaxisfout

Wat moet ik nu......

Ik heb ook last van als ik website's bezoek dat ik allemaal kruisjes ziet.

Nu heb ik Opera en heb ik dit probleem niet :)

http://www.opera.com

Ongeldige syntaxisfout

Wat betekent: Ongeldige syntaxisfout

Dit bericht verschijnt onderin beeld?
Moet ik enige aanpassingen doen bij de internet opties?

Wie weet raad?

Re: Ongeldige syntaxisfout

Geplaatst door Taalkring
Wie weet raad?
Plaats eens de complete foutmelding, dan kan iemand van ons er meer mee dan nu het geval is.

voor die plaatjes helpt het misschien als je bij Extra --> Opties --> Geavanceerd --> en dan onder het kopje Multimedia "afbeeldingen weergeven" aanvinkt (als het nog niet aangevinkt staat.) Ook "animaties op webpagina's afspelen" kan misschien helpen als het aangevinkt staat.

Het kan natuurlijk ook nog aan de maker(s) van de betreffende site liggen, maar ik weet niet of je het bij 1 site hebt, of bij meerdere?

Misschien is het ook ivm met veiligheid raadzaam je IE up te graden naar 6.0? zou zo maar kunnen dat dit ook je problemen oplost.

Jordi

hallo,

ik heb zojuist ook een nieuwe vraag geplaatst over een soortgelijk probleem, alleen krijg ik de boodschap dat de bewerking is afgebroken.
Klik eens op het "plaatje", daarna rechtsklikken en eigenschappen opvragen.
Wat staat er dan in die eigenschappen?

Rudi.

Het zien van rode kruisjes i.p.v. plaatjes wordt soms ook veroorzaakt door firewalls en pop-upkillers. Heb je een firewall en/of pop-upkiller, kijk dan eens of je daarin ergens een optie "enable [of disable] gif-animations" o.i.d. kunt vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan