gif plaatjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
Berichten
454
ik heb een plaatje gedownload een gif afbeelding.Het geval wilde dat het bewegend was.Nu zet hij dat bij nero photovieuwer neer, maar krijg het plaatje waar ik het bv wil neerzetten niet meer bewegend> hoe moet ik dat doen wat voorheen wel kon-tenminste bij degene die hem voor mij had.
Flash werkt bij mij goed en heb windows vista en grafische kaart een geforce nividia 7500 gs.Als je meer moet weten hoor ik het graag.

gr sierras
 
waar ik het bv wil neerzetten

Wat is de bedoeling? het online publiceren? In een mail zetten? gebruiken bij msn?
 
In office 2007 krijg je het alleen werkende te zien in een diashow omdat dit niet meer op het werkvenster mogelijk is. Probeer het daarom ook eens in een mail aan jezelf te sturen. Zie je dan beweging, dan ligt het aan de programma's die je gebruikt. Wil je het nog een proberen met andere geanimeerde gifs, download er dan eens een paar, bijvoorbeeld van http://www.well.com/user/jimg/stereo/stereo_list.html door die aan te klikken en dan rechts te klikken.
 
nou, die plaatjes van jou doen t wel op msn maar die gene die ik heb werken allemaal niet D':
 
Dag noobkill2
Normaal laten we oudere vragen met rust en schrijven we even een nieuwe. Buiten dat: je kunt te maken hebben met een afbeelding die zich niet laat rippen en dus geen echte gif animatie is. Het zelfde heb je soms met plaatjes die lijken te worden gedownload maar dan blanco blijken te zijn geworden. Je kunt op het forum altijd vragen of iemand wil proberen om iets te downloaden ter controle. Soms heb je ook een download helper nodig om bepaalde beschermde actieve inhoud van een webpagina te kunnen binnenhalen. Je vindt zoiets bij de add-ons van je browser. Ik heb DownloadHelper voor Firefox.
 
Topics uit 2007 mogen met rust gelaten worden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan