gifbestanden openen in internet explorer 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caaatje

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Hallo, sinds kort kan ik geen gifbestanden meer openen in internet explorer 7. Ook via mapopties lukt het niet dit als standaardprogramma aan te wijzen,het werkt niet. Blijft staan op windows viewer, die ik helemaal niet wil gebruiken.

Graag jullie hulp

Bekijk deze screen eens, het is toch vrij simpel. snap niet waarom hij het niet zou doen

Bijlagen

• 12345.JPG
    12345.JPG
    80,3 KB · Weergaven: 28
ja dat snap ik maar internet explorer is geen optie bij mij, staat niet in de lijst en ook na opzoeken wil ie er niet in!!!

dan kan je toch bladeren en zoek je de installatie van internet explorer. hij staat geinstalleerd in de windows map als ik het goed heb. dus als je openen met doet en programma kiezen uit lijst dan blader je en zoek je IE7 op.

Heb ik al talloze malen gedaan, staat in map C\Program Files maar werkt niet. verschijnt niet in de lijst!

Na veel gedoe, doet ie het uiteindelijk weer. Het bleek inderdaad weer eens te maken te hebben met een update van windows. Iemand gaf me de volgende tip die uiteindelijk bleek te werken :

Ga naar Start, Uitvoeren type regedit, zoek naar .gif en klik op het plusje, klik met de rechtse muistoets op OpenWithList en kies Nieuw, Sleutel type als naam iexplore.exe en sluit de register editor. Misschien kun je na deze handeling wel weer Internet Explorer aanwijzen als standaard programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan