gifjes in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi01

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2002
Berichten
333
Op elke willekeurige website die ik open geeft IE de gifjes niet weer!

Ik zie in IE dat hij ook zoekt op mn eigen pc (127.0.0.1) Heb alles geprobeerd (denk ik)

iemand enig idee????
 
Laatst bewerkt:
nee ik heb geen firewall draaien. ik had AdAware en Spybot draaien. die heb ik eraf gegooid en het probleem is er nog steeds... tevens had ik het probleem al voordat ik AdAware en Spybot geinstalleerd heb...

Ik heb de tips van Bennie bekeken en zo goed als alles geprobeerd.... had dus wel Norton AntiVirus draaiende.... deze heb ik er nu afgegooid... probleem blijft!!!

Helluuuuuuup...
 
het vreemde vind ik ook dat IE zoekt op mn eigen pc (127.0.0.1).

Rechtermuisklik ik op een banner (oid) waarin staat 'bewerking afgebroken' ... dan eigenschappen dan zie ik dat ie zoekt op C windows systems.... etc etc (hele rij tekst)

snap dr nix van.......
 
Is het bij alle gifs , zie je wel de animated-gifs op het forum. ?
 
ja. die wel.... maar soms ook niet... doe ik ff refreshen en dan zie ik ze wel...

maar dit is ook de enige (lees: de ENIGE!!!) waarbij ik ze zie........
 
Ik heb het probleem ook gehad , de oorzaak bij mij was een popkiller genaamd freesurver , bij deze kon ik aanvinken de optie: beeldanimatie [gif ] toelaten.

De kans dat bij jou ook een progamma de gifs blokkeerd is mogenlijk.

succes speedtouch
 
haha!!! spelvoutje kan gebeuren!!! ;)

wat voor programma zou dat kunnen zijn dan??? ik heb niets speciaals geinstalleerd... ik heb wel een alcatel ethernet moden... schijnt dat daar ook iets van een firewall in zit??? Lijkt me niet dat t daaraan kan liggen maar je weet maar nooit......... (t probleem is wel lang na de installatie van adsl gekomen hoor!!)

Iedereen alvast en nogmaals bedankt maar ik heb het probleem nog steeeeeeeds!!! :( ;)

grtjs!!
 
Het ligt niet aan het modem .

Ik ben wel wat tips tegen gekomen , deze kan je ook uitproberen.

--------------------------------------------------------------------------------
Ik neem aan dat je als browser Internet Explorer heeft.
Waarschijnlijk heb je een grafische applicatie geinstalleerd die de
extensies van .jpg en .gif heeft toegeeigend.Je moet de volgende extensies
weer aan internet explorer toewijzen:
ART image (.art)
GIF image (.gfa, .gif)
JPEG image (.jfif, .jpe, .jpeg, .jpg)
Als je XP hebt doe je het volgende: klik met je rechtermuisknop op een file
met 1 van de bovenstaande extensies. Kies hier open with. Kies daar dus
IExplore (internet explorer) en zorg ervoor dat je de checkbox met always
use this program to open this extension (zo ongeveer) aanvinkt en dan op ok
drukt

Suc6 speedtouch
 
Dankjewel voor de tips! Ik heb inderdaad laatst t hele macromediapakket geinstalleerd, dus dat zou het kunnen zijn... zit nu op mn werk dus ik zal het vanavond even proberen....

Ik laat t je weten! :)
 
Wat je moet izz het volgende. Ga naar extra in je IE-browser en ga vanuit daar naar beveiliging en kijk daar of je de functie show gifs aan hebt stan waarschijnelijk staat deze uit
 
DarkZen: al meerdere malen

dj_risto: ook al meedere malen gekeken, maar alles staat netjes aangevinkt...

toch bedankt mannen! :)
 
ben er mee bezig geweest maar in mijn 'openen met'-lijst kan ik explorer niet vinden. Ga ik dan op zoek naar explorer via 'bladeren' dan kan ik alleen de snelkoppeling vinden... wil ik die gebruiken dan krijg ik de melding: plaatje.jpg is geen geldige WIN32-toepassing

??????????HELLUP?????????
 
Volgens mij zitten we in de goede richting.

Stop je xp cd erin , ga met verkenner naar system32 zoek hier naar de map i386 vervolgens kopieer je de hele map naar je harde schijf , C: system 32

Als het goed is krijg je een melding dat hier al een i386 map is en of je deze wil overschrijven , ga hier mee akkoord.

Succes speedtouch
 
Geplaatst door speedtouch
Volgens mij zitten we in de goede richting.

Stop je xp cd erin , ga met verkenner naar system32 zoek hier naar de map i386 vervolgens kopieer je de hele map naar je harde schijf , C: system 32

Als het goed is krijg je een melding dat hier al een i386 map is en of je deze wil overschrijven , ga hier mee akkoord.

Succes speedtouch

Wat dit moet oplossen weet ik niet maar ja dat hoor ik dan nog wel.

Ga eens op zoek naar het bestand HOSTS, in xp te vinden in C:\WINDOWS\system32\drivers\etc. En voeg het bestand eens bij in dit forum, want volgens mij moet het daar in zitten.

Groetjes Erik Rothuis
 
hmmmmmmm moet een een *.sys bestand zijn??? Zo ja?? dan staat ie er niet bij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan