giga

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Ik heb een PB met 60gb en op nog geen week tijd heb ik er maar 30 gb meer en ik heb niets gedownload nog geinstaleerd,hoe komt dat?Ik kan hem moeilijk formateren daar ik geen masters cd's heb.Graag een opplossing!!!!

Geplaatst door Bennie
Kan je nagaan wat voor soort data erbij is gekomen?

Scan eerst maar eens op virussen:
http://housecall.antivirus.com/housecall/start_corp.asp

Groetjes,
Bennie
housecall. is claen zodus geen virusen wat kan het verder zijn?Ik heb wel de restore diskette van PB alsook de masters cd's maar eens de 3e cd zegt de pc mij dat die fout is.Zodus heb ik bang om dat uit te voeren.Ook wat is "smart restore"?

Met "smart restore" kan je software installeren en verwijderen. Ook is het daarmee mogelijk om je PC terug te brengen in je oorspronkelijke staat. Als het goed is, moet je beschikken over documentatie.

Nogmaals: wat is er aan bestanden\data bijgekomen?

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie
Met "smart restore" kan je software installeren en verwijderen. Ook is het daarmee mogelijk om je PC terug te brengen in je oorspronkelijke staat. Als het goed is, moet je beschikken over documentatie.

Nogmaals: wat is er aan bestanden\data bijgekomen?

Groetjes,
Bennie
waar,vid ik die data,Ik ben maar een beginneling.en wat is documentetie

Laatst bewerkt:
Je zegt dat er 30GB aan data is bijgekomen. Dat lijkt me niet niks. Hoe weet je dat eigenlijk? Die data moet dan op een of andere manier toch zichtbaar zijn? Zo ja, wat zijn dat dan voor bestanden? Bij je PC moet er iets van een handleiding zijn bijgeleverd. Dat bedoel ik met documentatie.

Groetjes,
Bennie

rare oplossing, maar bij mij werkte het:

installeer het programma sequioaview. Dit programma visualiseert je schijfruimte. Zo kun je misschien die 30gb 'terugvinden'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan