Gigabyte GA-P35-DS3R = welke voeding nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tinkywinki

Verenigingslid
Lid geworden
21 aug 2007
Ik heb een ( Gigabyte GA-P35-DS3R ) moederbord en ik heb geen idee wat voor een voeding ik nou nodig heb. En hoe ik daar achter kom?>:shocked:
Iemand een idee :confused: Hoor het graag !

Alvast bedankt:P

welke overige dingen zoals videokaart, geluidskaart, koeler, processor zitten er allemaal in je pc. En aan hoeveel watt voeding zat je te denken?

Je kan bijvoorbeeld een voeding nemen van Corsair, Be Quiet (hoop dat ik het goed geschreven heb :p), Cooler Master.

Ik wil graag dit op mijn moederbord:P

Heb een (Nvidia Geforce 8800 GT, CPU= INTEL Core2Duo E4500 (S775 - 800MHz - 2x1 MB)2,2) ,Soundblaster geluidskaart heb ik nog. Verder (Hardeschijf) = Western Digital 80 GB 800JD (SATA150 - 8 MB) , Infarood muis, USB keyboard, Koelers week niej welke ik nodig heb voor Geforce 8800 GT <<hoort ook bij de vraag ..Met deze spullen heb ik nodig? Welke voeding goed zijn week niej maar hopelijk heb ik hier genoeg aan ( 450 Watt PSU - Aopen) ??? Zou aan 500W of 450W wel genoeg hebben?..........

Laatst bewerkt:
ik zou voor een voeding tussen de 500W en de 600W gaan.
450W is waarschijnlijk genoeg alleen weet ik niet zeker hoeveel Watt die videokaart gaat gebruiken als ie volledig wordt gebruikt.
en een voeding met iets meer watt geeft later wat extra kansen op uitbreiding.
Je hoeft dan minder snel een nieuwe voeding te hebben.

Laatst bewerkt:
als het moederbord draait met voeding en al kan je dan laten weten of het wat is (het moederbord, niet de voeding :p).
ik zit namelijk ook te denken om die of die van 2 tientjes duurder met iets meer functies te kopen.

Het moederbordje

Nouw nouw heb mezelf een voeding gekocht van 600W mooi dingetjuh.

En moederbord is helemaal perfect.Heel makkelijk drivers installeren enzowvoort. Extra progamma's. En gewoon genieten loopt dam snel :P

Ik raad hem jullie aan:D je hebt trouwens wel 2 verschillende van dit moederbord er is er 1 met 6 usb's 2.0 en één met 3 usb's en één VGA ) de rest is gewoon hetzelfde :P Mooi moederbordje:P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan