Hoi allen, heb gister m'n nieuwe case afgemaakt - alles liep(uhoh) soepel totdat er wat games gerund werden. Kreeg eerst een aantal blue screens of death( dit bleek met bluescreenviewer te gaan om videokaart drivers) deze had ik vervolgens Verwijdert ( en in bios de moederbord grafische kaart uitgezet).
Alles liep vervolgens goed totdat het scherm (& geluid ) bleef hangen, na het opnieuw opstarten blijft het moederbord loopen tijdens de startup( ik kan niet in de bios komen). Ik heb geprobeerd om op te starten zonder harde schijf en zonder videokaart maar dit verandert niets
De zit een i7 4770k processor in ( heb verder temperaturen goed in de gaten gehouden dit is niet het probleem)
Heeft iemand suggesties / ideeën over wat er nu moet gebeuren?
Alles liep vervolgens goed totdat het scherm (& geluid ) bleef hangen, na het opnieuw opstarten blijft het moederbord loopen tijdens de startup( ik kan niet in de bios komen). Ik heb geprobeerd om op te starten zonder harde schijf en zonder videokaart maar dit verandert niets
De zit een i7 4770k processor in ( heb verder temperaturen goed in de gaten gehouden dit is niet het probleem)
Heeft iemand suggesties / ideeën over wat er nu moet gebeuren?
Laatst bewerkt door een moderator: