Gigaset 108

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik probeer een connectie te maken tussen mijn zwarte experia box en een gigaset 108 USB adapter. Ik heb inmiddels de laatste vesrie van de Siemens software gedownload. Ik heb de experiabox geconfigureerd met , geen naam broadcasten, en alleen togang voor geregistreerde gebruikers. Hoe het oorspronkelijk goed ging weet ik niet maar ik heb de PC waaraan de gigaset gekoppeld is geregistreerd gekregen. En vervolgens geprobeerd of na een restart de verbinding automatisch tot stand kwam, en dat lukte. Inmiddels wil het in het geheel niet meer lukken en kan ik met die PC niet meer op het internet. Kan iemand mij vertellen hoe ik alles precies moet instellenm om deze problemen te voorkomen en tegelijk de ingestelde maximale beveiliging te handhaven. Mijn operating systeem is XP SP3

Best lastig uit te leggen. Je zou kunnen proberen om via de volgorde van voorkeursnetwerken alles weg te gooien, en je draadloze verbinding opnieuw op te zetten op je pc...

Lukt dit niet, zet dan ff de volgende gegevens op het forum:

Ga eens naar start>uitvoeren (of run)>cmd enter
Type hier: ipconfig /all

Wat zijn de gegevens die hier staan?

Inmiddels zijn er verdere ontwikkelingen

Inmiddels is het mij gelukt het ding aan het werk te krijgen. Echter Het valt geregeld uit. Nu heeft deze computer USB 1.1 poorten. Zou het daaraan kunnenliggen

Dast kan. Probeer in dat geval eens een PCI kaartje in te bouwen, kijken watie dan doet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan