Nou, ik heb inmiddels 23 keer geprobeerd om de Siemens Gigaset de Experia box te laten vinden op mijn XP machine.
Het mooie is dat mijn laptop wel draadloos werkt.
Maar ik krijg de adapter op mijn desktop niet zover dat hij het rode kruisje inwisselt voor een set mooie groen balkjes. Het wireless icoontje zegt dat de PC met 54MB is aangesloten op mijn Network connection (met juiste SSID), maar dat de status 'limited or no connectivity' is. De drivers installeer ik elke keer met de hardware wizard, en van de Siemens site heb ik de laatste installatie geplukt. Helaas, helaas, ik kom er niet door. Bij KPN hebben ze inmiddels voorgesteld een monteur langs te laten komen, maar zo moeilijk mag het toch niet zijn?
Ik heb geen high speed USB poorten, kan het daaraan liggen?
Iemand het probleem ook gehad en een oplossing paraat?
Ik begin er wat verdrietig van te worden!!
Alvast bedankt!:thumb:
Het mooie is dat mijn laptop wel draadloos werkt.
Maar ik krijg de adapter op mijn desktop niet zover dat hij het rode kruisje inwisselt voor een set mooie groen balkjes. Het wireless icoontje zegt dat de PC met 54MB is aangesloten op mijn Network connection (met juiste SSID), maar dat de status 'limited or no connectivity' is. De drivers installeer ik elke keer met de hardware wizard, en van de Siemens site heb ik de laatste installatie geplukt. Helaas, helaas, ik kom er niet door. Bij KPN hebben ze inmiddels voorgesteld een monteur langs te laten komen, maar zo moeilijk mag het toch niet zijn?
Ik heb geen high speed USB poorten, kan het daaraan liggen?
Iemand het probleem ook gehad en een oplossing paraat?
Ik begin er wat verdrietig van te worden!!
Alvast bedankt!:thumb: