Girotel

Status
Niet open voor verdere reacties.

niko711

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2002
Hai,
ik heb een Pentium 3 800 nog wat Mhz en windows XP pro. Na girotel geintalleerd te hebben las ik bij de postbank dat girotellen met de cd-rom versie met een kabel/ADSl modem niet mogelijk was. Na deze info wilde ik de software dus verwijderen via control panel > add/remove software.
Girotel staat echter niet in de lijst en heeft zelf geen uninstall deel in het proggie zitten. Hoe nu toch op een degelijke manier te verwijderen?
Vr. gr.
Niko

Gevonden via Google: "Oplossing: Girotel verwijderen, op de computer zoeken naar "giro" en alle gevonden mappen en bestanden handmatig verwijderen. Regedit starten, zoeken naar girotel (vindt 1 sleutel) en deze verwijderen."

1) Er bestaat Girotel, dat is een offline programma. Dat wil zeggen dat je alle betalingen maakt terwijl je niet on line bent. Daarna kun je in eenkeer alles versturen (dit gaat alleen per telefoon modem), en omdat hij alleen de data verstuurd en ophaalt, is dat zo gepiept.

Voordelen Girotel:
Al je afschriften staan op je harde schijf.
Je kunt ze sorteren op budget, bedrag etc.
Je hoeft maar een keer een begustigde in te vullen.

Girotel gaat dus niet via internet!

2) Er bestaat een online versie. Die is vergelijkbaar met de andere banken, levert dus niets nieuws.

Dus voor je het weg gooit, is dat echt wat je wilt.

Eric.

Er bestaat nog een andere manier bij de Postbank.
Mijn Postbank hiermee kan je gratis en voor niets je giro beheren. Kan je girotel opzeggen.

@ Wajang

Dat is nu juist wat ik bedoel.

Je mist te veel om girotel te willen missen.
En je moet breedband hebben.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan