Gisteren 512mb bij, maar...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorge123

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Hey mensen

Zoals in de titel staat heb ik 512 mb bijgekocht en geplaatst op mijn moederbord ( waar al 2 x 256mb in zat) in formatie 512 - 256 -256. ( later ook 256- 512-256 geprobeerd)
Sinds ik die 512mb heb, start mijn pc trager op en is mijn pc ook trager in gebruik.

Nu zijn die 256's PC2700 en die 512mb PC3200 ( de verkoper zei dat die 3200 zich zou aanpassen aan 2700)

Enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Bedankt alvast!

Probeer eens die 512 alleen en kijk wat die dan doet.
Met die 1024 in totaal kan je dat ook zien in de eigenschappen van je pc?

Heb je in de manual of op de site van de mobo bakker wel even gekeken of dit merk compatible is met je mobo?

Ruil hem om voor een ander merk, gebeurd wel vaker dat het niet lekker samenwerkt, vooral noname geheugen kan dit probleem veroorzaken, maar ook sommige merken.

jean42 zei:
Probeer eens die 512 alleen en kijk wat die dan doet.
Met die 1024 in totaal kan je dat ook zien in de eigenschappen van je pc?

Ja hij herkent het wel,hij geeft 992 aan ( 32mb gaat naar mn onboard videokaartd die ik binnekort vervang:o )

ik denk dat het een naamloos reepje is...

Ruil hem om voor een ander merk, gebeurd wel vaker dat het niet lekker samenwerkt, vooral noname geheugen kan dit probleem veroorzaken, maar ook sommige merken.[/QUOTE]

Dit zou ik doen. Ze worden nml erkend maar je pc moet sneller gaan nu iplv trager.
Ruil ze om of neem contact met de leverancier.

Ok zal ik doen, heb trouwens een mailtje gestuurd naar die winkel.

Ik moet er toch nog naartoe deze week voor mn videokaart.

Dit staat op die 512 mb reep:

MS4002 - 512MB
19882 CL 2.5

laat er voor de aardigheid eens een diagnosetool op los. Everest ofzo, en kijk eens of er niets aan de hand is met die geheugenmodules.

Ik heb laatst zelf ook last gehad met geheugenmodules, bleek dat er ééntje kapot was. Had ook de ene crash na de andere.

ik heb everest, hij zegt niets...

de pc crasht niet ofzo... en hij is nu toch wel sneller bij games laden enzo heb ik de indruk
maar nog steeds niet bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan