Gisteren plotseling een programma geïnstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Goedeavond,

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik nu een programma niet meer kan verwijderen? Ik probeerde gisteren Bittorrent op mijn laptop te installeren, dat is niet gelukt, maar op de een of andere manier heb ik het programma Software refresher geïnstalleerd. Dit programma krijg ik niet verwijderd. Hierbij krijg ik elke keer de volgende melding. Dezelfde melding krijg ik bij de twee programma's die eronder staan.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Gr, Sjors Schermafdruk 2014-11-25 20.11.26.jpgSchermafdruk 2014-11-25 20.11.26.jpg

Zeker niet de moeite genomen eerst je pc opnieuw op te starten en daarna opnieuw te proberen die programma's te verwijderen?

Ik interpreteer de melding als volgt: De Windows installer was nog bezig met wat anders (bijv. die mislukte Bittorrent installatie) en (dus) is het dan niet mogelijk om een ander programma te deïnstalleren totdat de Windows installer weer niets aan het doen was.

Tijs.

Volgende keer beter lezen ... zelfs bij een Open Source programma als Filezilla moest ik 2x software "declinen" .. eer ik bij de juist accept knop van Filezilla kwam.
Voor je het weet heb je troep erbij en dat heb jij ook met een halve installatie van Bittorrent erbij... waar je er op kunt wachten dat daar troep bij zit....

@Tjs Mijn pc heb ik al 2 keer opnieuw opgestart.

@andre@home dat moest ik ook inderdaad. 2 keer accepteren. Moet de volgende keer, dus wel het juiste downloaden.

Start Windows eens in Veilige modus op en probeer het dan opnieuw.

Tijs.

Nu ik mijn laptop niet via opnieuw opstarten heb opgestart, omdat ik anders niet in de veilige modus kwam, startte ik hem helemaal opnieuw op. Kwam toen ook niet in de veilige modus. Kreeg die optie niet, maar kon ze nu wel verwijderen :)
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan