Glasvezel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heijnus

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2004
Berichten
62
Hallo mannen en vrouwen ,

Ik heb thuis een probleem. En dat is heel simpel , heel onze straat kan adsl krijgen en wij als enige kunnen dat niet omdat wij aangesloten zijn op glasvezel kabel.

En volgens mij bied niemand adsl / dsl enz aan over glasvezel miss iemand hier op het forum die daar een oplossing voor weet die niet al te duur is net als chotel sateliet oid.

Alvast bedankt
Heijnus
 
....ADSL is normaal gesproken via een telefoonlijn, ik zie niet in wat dit met de glasvezel kabel (voor TV, neem ik aan) te maken zou hebben.
 
Laatst bewerkt:
Voor telefoon wordt meestal (de laatste tijd) ook glasvezel gebruikt..
 
Jah glasvezel voor de telefoon jah. Ander zou het nix met mijn adsl te maken hebben als het de kabel van de tv was.
 
Het klinkt een beetje vreemd dat jouw huis als enige op glasvezel is aangesloten. Wie heeft jouw vertelt dat je geen koperlijn naar je huis hebt lopen maar een glasvezel? KPN?
En heb je dan een telefoonaansluiting via deze glasvezel ??
Als deze glasvezel van KPN is kan je wellicht via je glasvezel een internet verbinding krijgen.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=284645/sc=60a189
http://www.kenniswijk.nl

Daarnaast nog even dit.

xDSL is gewoon een manier om over een koperpaar een bepaalde bandbreedte te creeren.
Het is dus gewoon een transmissie methode.

xDSL over glasvezel bestaat dus niet.

Over glasvezel maakt men gebruik van een andere transmissie methode.

Mvg Fatty
 
jah KPN zegt dat want we zijn nu al 3 maanden met hun bezig om wat te regelen. Maar wil niet opschieten.

En er is nix aan te doen jah opnieuw telefeoon aan laten sluiten ofzo , en dan zal het miss gaan.
 
Heel vreemd verhaal. heb je dan ook speciale glasvezel telefoon of hoe moet ik me dat voorstellen...

N.b van de site van de KPN.
Fiber to the Home is het telecomnetwerk van de toekomst. Iedere gebruiker krijgt hiermee een eigen glasvezelaansluiting van zijn woning tot aan het KPN-netwerk. In tegenstelling tot het huidige kopernetwerk zijn de toekomstmogelijkheden van glasvezel vrijwel onbeperkt. Het transport van gegevens gaat met de snelheid van het licht. KPN heeft de eerste belangrijke stappen gezet in de ontwikkeling van zogenoemde breedbandverbindingen via een glasvezel.

Tja de 'toekomstmogelijkheden...' die komen ook vaak pas in de (verre) toekomst beschikbaar...

Maar de KPN is dus al wel voor je bezig... om de dag even bellen hoe het er mee staat.

Voor dat ik m'n ADSL had heeft ook bijna 3 maanden geduurd, volgens mij waren ze gewoon pissig omdat ik een profider heb die samenwerkt met Versatel, en dat gaat toch vanaf de wijkcentral ook via glasvezel...

Gewoon blijven bellen of ze het al geregeld hebben.
En als niets wil lukken denk dat er wel een krant is die hier een leuk artikel in ziet :)

Heb deze site nog gevonden, gewoon is bellen, misschien kunnen zij je helpen.
Leuk aanbod trouwens, tot 1000Mbit/s :cool:
 
Laatst bewerkt:
Dit is ookal niet leverbaar :( MIss iemand die de prijzen weet van schotel inet ??? oid
 
Hebben de buren ADSL?
Nee, vraag je toch of je hun lijn mag gebruiken om een ADSL splitter er op te zetten, of samen een netwerkje...

Of als je toch verder wilt, kijk hier maar eens heen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan