global aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Beste Helpmijers

Hoe kan een global defentief aanpassen.

ik kan het per pagina wel aanpassen dat een global veranderwoord maar dit is niet de bedoeling. Zelf kan ik ook niet vinden waar een global wordt aangemaakt

waarschijnlijk wel. Ik kan namelijk nergens vinden waar deze global word aangemaakt. Ik zie dat binnen de gehele website een global worden aangeroepen $_bk1. Nu wil ik deze array aanpassen tot het weer klopt

note ik zelf werkt nooit met global

ophalen gaat dus wel $GLOBALS[ '_BK1'];

Laatst bewerkt:
Globals zijn niet definitief, ze worden voor elk script opnieuw aangemaakt. Als je em definitief wil aanpassen moet je de file opzoeken waar hij aangemaakt wordt en het daar wijzigen zodat het in elke run daarna gewijzigd wordt.

Globals zijn niet definitief, ze worden voor elk script opnieuw aangemaakt. Als je em definitief wil aanpassen moet je de file opzoeken waar hij aangemaakt wordt en het daar wijzigen zodat het in elke run daarna gewijzigd wordt.

Het is dus ook mogelijk om voor elke website op de zelfde server ander globels aan te maken

Ja hoor, ze worden ergens gezet. Waarschijnlijk bij het opstarten. Als het verschillende sites zijn kun je gewoon in elke file een andere value zetten. Als het dezelfde file is, kun je met de hostname van de website nog onderscheid maken.

Global betekent niet meer dat elke onderdeel van dat script bij de variabele kan komen, maar globals zijn niet beschikbaar buiten het script dat ze set, en blijven ook niet bestaan nadat een script afgelopen is.

Ja hoor, ze worden ergens gezet. Waarschijnlijk bij het opstarten. Als het verschillende sites zijn kun je gewoon in elke file een andere value zetten. Als het dezelfde file is, kun je met de hostname van de website nog onderscheid maken.

Global betekent niet meer dat elke onderdeel van dat script bij de variabele kan komen, maar globals zijn niet beschikbaar buiten het script dat ze set, en blijven ook niet bestaan nadat een script afgelopen is.

opgelost stond ergens in pearl op de server , php word binnenkort toch aangepast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan