Globesurfer II 7.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

ik heb een globesurfer gekocht alleen ik krijg het niet werkend met een vodafone kaart.
iemand die hem al eens ingesteld heeft en mij het uit kan leggen ? want ik snap vrij weinig van het apparaat

Edit

heb nou 2 x met de klantenservice gebeld van waar ik het apparaat heb gekocht en die komen er dus ook niet uit.

2edit

dit zijn de instellingen die ik samen met de dealer van het kastje heb gemaakt <bijlage>

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Krijg dat rot ding niet aan de gang.

heb nou 2 x met de klantenservice gebeld van waar ik het apparaat heb gekocht en die komen er dus ook niet uit.

2edit

dit zijn de instellingen die ik samen met de dealer van het kastje heb gemaakt <bijlage>

Heb ruim 6 weken dat ding in huis het is tot heden niet gelukt om een internet verbinding met mijn Dell inspiron notebook te kunnen maken.

Zowel draadloos als met lan kabel. De rouiter geeft aan dat hij 4 blokjes signaal heeft. Kan ook in het router menu komen maar verbinding maken met het internet vergeet het maar.

PLUG EN PLAY NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Heb ruim 6 weken dat ding in huis het is tot heden niet gelukt om een internet verbinding met mijn Dell inspiron notebook te kunnen maken.

Zowel draadloos als met lan kabel. De rouiter geeft aan dat hij 4 blokjes signaal heeft. Kan ook in het router menu komen maar verbinding maken met het internet vergeet het maar.

PLUG EN PLAY NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

plug en play is het zeker niet nee...
welke simkaart heb je ? vodafone kpn ?

plug en play is het zeker niet nee...
welke simkaart heb je ? vodafone kpn ?

Heb een T-Mobile Web N' Walk abonnement €69,- per maand echt onbeperkt.

Heb tot grote vreugde sinds vrijdag de Globesurfer2 aan de praat. Klik op de hier onderstaande link.

http://www.hsdparouter.nl/products/..._54_Mbps_access_point_voice_data_gateway.html

Snel start handleiding PDF bestand. Daar staat precies in beschreven hoe je de router moet installeren. Mij is het gelukt.
Nu alleen nog de juiste poort instellingen voor Bit torrent "Utorrent 8.0" Als iemand dit weet verneem ik dit graag.

succes.

Lex

Laatst bewerkt:
Nakkie040

is het jou ook gelukt om dat ding werkend te krijgen?

Zit alleen nog met de poort instellingen Bittorrent en internet

games werken niet en bittorrent traag.

Is er iemand die voor mij een handleiding heeft voor de GlobeSurfer II 7.2.
B.v.d Jeroentje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan