Ik heb een programmatje (in c met glut) gemaakt die een balletje laat stuiteren tegen de randen. Dit doe ik door steeds het scherm opnieuw te tekenen waarbij het balletje steeds wat opschuift. Echter is nu het probleem dat het programma de hele tijd bezig is met rekenen en dus als ik ergens klik het vast loopt. Ook als ik het wil afsluiten met esc (dat zit erin geprogrammerd) negeert hij dit volledig.
Nu is mijn vraag of dit niet beter kan. Zodanig dat ik wel gewoon met de toetsen op het toetsenbord kan werken zonder dat hij vast loopt. Is er niet zoiets van een statement zoals sleep, maar dan dat hij ondertussen wel de handelingen uitvoert dat niet in dat deel van het programma staan. Het moet uiteindelijk een soort van flipperkast worden, maar dan wel dat je de flippers kan bewegen natuurlijk
alvast bedankt
Nu is mijn vraag of dit niet beter kan. Zodanig dat ik wel gewoon met de toetsen op het toetsenbord kan werken zonder dat hij vast loopt. Is er niet zoiets van een statement zoals sleep, maar dan dat hij ondertussen wel de handelingen uitvoert dat niet in dat deel van het programma staan. Het moet uiteindelijk een soort van flipperkast worden, maar dan wel dat je de flippers kan bewegen natuurlijk

alvast bedankt