Randenbroek
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2012
- Berichten
- 7
Hallo dames en heren,
Zoals de titel aangeeft, heb ik een probleem met de email.
Het gaat om een bedrijf, waar veel aanvragen via e-mail binnen komen.
Nu zijn er een aantal klanten, die aangeven een foutmelding te krijgen
als ze proberen te mailen naar het bedrijf. Met mijn eigen email adres
nooit problemen gehad, tot kort geleden. Ineens kan ik ook niet meer
naar het emailadres van het bedrijf mailen. De foutmelding heb ik hieronder
geplakt. Aanvankelijk verdachten we de servers van de internetprovider,
dus daarom is de hele mail naar gmail verhuisd gister (16 mei). Gister
lukte het af en toe om naar het bedrijf te mailen, vandaag krijg ik weer de
foutmeldingen. Er bestaan 2 mailadressen, 1 van de 2 wordt direct doorgestuurd naar de ander.
Het probleem is dat niet bekend is hoevaak klanten dit krijgen, en hoeveel
klanten hierdoor misgelopen kunnen worden. Ik ben geen ICT'er, ik heb wel gegoogled,
we zijn naar de internetprovider geweest, maar we komen er niet uit.
Reporting-MTA: dns;blu0-omc1-s27.blu0.hotmail.com
Received-From-MTA: dns;BLU0-SMTP260
Arrival-Date: Thu, 17 May 2012 03:20:31 -0700
Final-Recipient: rfc822;info@xxxx
Action: failed
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;530 SMTP authentication is required.
Zoals de titel aangeeft, heb ik een probleem met de email.
Het gaat om een bedrijf, waar veel aanvragen via e-mail binnen komen.
Nu zijn er een aantal klanten, die aangeven een foutmelding te krijgen
als ze proberen te mailen naar het bedrijf. Met mijn eigen email adres
nooit problemen gehad, tot kort geleden. Ineens kan ik ook niet meer
naar het emailadres van het bedrijf mailen. De foutmelding heb ik hieronder
geplakt. Aanvankelijk verdachten we de servers van de internetprovider,
dus daarom is de hele mail naar gmail verhuisd gister (16 mei). Gister
lukte het af en toe om naar het bedrijf te mailen, vandaag krijg ik weer de
foutmeldingen. Er bestaan 2 mailadressen, 1 van de 2 wordt direct doorgestuurd naar de ander.
Het probleem is dat niet bekend is hoevaak klanten dit krijgen, en hoeveel
klanten hierdoor misgelopen kunnen worden. Ik ben geen ICT'er, ik heb wel gegoogled,
we zijn naar de internetprovider geweest, maar we komen er niet uit.
Reporting-MTA: dns;blu0-omc1-s27.blu0.hotmail.com
Received-From-MTA: dns;BLU0-SMTP260
Arrival-Date: Thu, 17 May 2012 03:20:31 -0700
Final-Recipient: rfc822;info@xxxx
Action: failed
Status: 5.5.0
Diagnostic-Code: smtp;530 SMTP authentication is required.