gmail als standaardmail instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien Gmail een webmail is kun je dat niet als standaardprogramma instellen.
 
gmail

Wat kan ik dan doen om Windows Mail niet als standaard mailprogramma te hebben?
Kan ik bijv. Windows Mail uitschakelen of verwijderen?
 
Als ik zo kijk bij de Windows software die te verwijderen is staat Windows Mail daar niet tussen. Dus het lijkt mij dat je altijd een standaard mail programma hebt onder Windows welke het dan ook is (Windows Mail, Outlook).
 
Ok, bedankt zover. Als ik het goed begrijp kan het dus niet opgelost worden en zal het altijd zo zijn dat als ik een berichtje via internet wil versturen, dat er altijd naar Windows Mail verwezen zal worden. Ik bedoel hiermee dat als ik een bericht wil versturen van de site van iemand, dat dan Windows Mail opgeroepen wordt.
 
Klopt via een e-mail link op een webpagina zal altijd het standaard e-mail programma geopend worden, en aangezien Gmail op zich geen afzonderlijk programma is zal je die dus niet als standaard kunnen gebruiken.
 
Windows Mail

maar ....

je kunt toch ook met Windows Mail je gmail, mailtjes binnehalen ::cool:

als je nu je gmail account als je standaard account insteld
dan open je via die website wel je Windows Mail
maar de mail word dan toch via je gmail verstuurd :rolleyes:

ik hoop dat ik duidelijk ben :cool:
anders hoor ik het wel ;)

Houdoe
 
Wat een rare antwoorden allemaal....

Je kunt Gmail gewoon instellen als standaard mail in Windows Mail, geen enkel probleem.
En ook gewoon via Gmail pop en smtp mails ophalen en versturen, ook geen enkel probleem!!!!
 
Je mail via Gmail laten lopen is inderdaad mogelijk, bij een kennis heb ik dit ook gedaan. (gebruikt Incredimail)

Dat is echter wel compleet iets anders als Gmail instellen als je standaard e-mail (programma). Dat is ten minste mijn interpretatie van de vraag die gesteld is in de openingspost.
Maar ik denk inderdaad dat wat jullie nu zeggen de bedoeling is van ikgerrit, bedankt voor het meedenken :thumb:
 
Jammer, maar helaas.

Hoezo kun je eigenlijk je webmail niet als standaard e-mail bij je Windows instellen?
Het zou wat handig zijn met foto's en tekst.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet zo erg dat ik niet via Windows kan versturen, maar hoezo kan ik geen dingen vanuit Windows versturen via mijn gmail?
 
topics van 2008 zijn al heel lang niet actueel meer, deze mogen met rust gelaten worden. Daarbij is het niet toegestaan mee te liften in iemand zijn / haar topic.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan