Gmail en Hotmail account geblokkeerd door emigratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

wortel99

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2015
Berichten
2
Beste lezer/helper,
Ben onlangs van Brazilie nar Nederland teruggekomen een paar keer hotmail gebruikt, nu in Spanje op vakantie en Microsoft ziet dat ik op een ander locatie inlog. De telefoon die ik had gebruik ik niet mer, noch het emailadres. De veiligheidsvragen voldoen volgens hen niet. Het schaduwadres via Gmail heeft hetzelfde probleem, het telefoonnummer is niet meer in gebruik, het andere emailadres is het hotmail account. Beide dus niet toegankelijk.
Hoe is dit op te lossen? Een suggestie van Microsoft is terug te gaan naar waar ik normaal inlog. Dat is dus Brazilie.
Groet,
Ed
 
Even goed zoeken op de Microsoft site. Ze hebben namelijk een laatste redmiddel via de helpdesk. Als je aan hun informatie kunt geven over de inhoud van je mailbox. Bijv. bepaalde e-mails of mappen. Hoe meer informatie hoe beter.
 
Het een en ander geprobeerd mar kom bij google niet voorbij inloggen, wat ik dus niet kan. Bij Microsoft hapert het bij:
De blokkade van je account opheffen

Als je de blokkade van je account wilt opheffen, ga je naar https://account.live.com en meld je je aan bij je geblokkeerde account. Je kunt een telefoonnummer opgeven om een beveiligingscode aan te vragen die als sms naar je wordt verzonden, of, als je telefoon geen sms-berichten ondersteunt, via een automatische telefoonoproep.

Daar waar staat inloggen bij account.live.com krijg ik de Microsoft .com pagina.
Ik zie misschien iets over het hoofd maar sta hier stil.
 
Probeer eens via een Braziliaanse VPN verbinding op te zetten.

https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn
Er is een gratis account, voor jou effe genoeg.
Heb het zelf nog nooit gedaan, maar handleidingen zijn er vast te vinden.

Hotmail denkt dat je in Brazilie zit... je kunt inloggen en je past je security aan.
En als je dan in NL weer normaal surft dan kun je met de aangepaste security de blokkade opheffen.
Idem voor Gmail.

Het is iig goedkoper dan even naar Brazilië vliegen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan