GMail in OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik heb GMail ingesteld in Outlook Express. Het ontvangen van mail gaat perfect, alleen als ik probeer mail te verzenden krijg ik de volgende melding:

email9kl.png

Wat is het probleem?

Joren 007

ik heb hem nu op smtp.wanadoo.nl (want ik heb Wanadoo, en het e-mailadres van mijn ouders is ook bij Wanadoo, en die hebben smtp.wanadoo.nl). Maar ik krijg nog steeds dezelfde melding.

Die staat(met ook bij mij een Wanadoo account)gewoon op smtp.gmail.com
Er is alleen een bijzondere afstelling van je uitgaande poorten vereist en dan werkt het prima.

Volgens Gmail zelf moet daar toch echt smtp.gmail.com staan (en zo staat het bij mij ook)
Heb je een vinkje staan bij 'voor deze server is verifictie vereist' ? En dan ook nog onder het knopje instellingen 'instellingen van de server van inkomende e-mail gebruiken'

Zoals in mijn linken staat moet ik het instellen. Heb ik ook via dit forum uitgezocht.
Als ik gmail als server neem werkt het bij mij niet. Nooit gedaan ook!
Bij jullie dus wel:thumb:

@Raymond Bos: Ik hoef er geen te selecteren; omdat ik er maar een heb. Je hebt trouwens je emailadres goed weggewerkt ;-) ik zie nog zo wat het is.

@A.J.: (1e bericht) is het plaatje wat je later post de goede afstelling?

@maestro12: Die dingen staan allemaal goed.

Ach ja mijn gmail account mag je weten hoor;)
Als er spam komt heb ik er nog tweehonderd ter beschikking:p

Degene die het helemaal precies weet is Elisa.
Ik zie dat ik weer half loop te lezen omdat ik Outlook gebruik, sorry.

Hallo allemaal,

het probleem is opgelost. Ik heb dit stappenplan uitgevoerd, nadat ik gewoon mijn hele account uit OE heb verwijdert. Ik denk dat het te maken had met een SSL verbinding, die ik volgensmij niet heb ingesteld. Dank allemaal,

Joren 007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan