Gmail & internet explorer 7 & java geeft-> problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

-=bassy=-

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2006
Berichten
24
Ik heb een gmail account + gmail notifier. ik heb onlangs de internet explorer 7 geïnstaleerd. Alleen als ik gmail wil openen, om mn mail te checke, dan komt de volgenden melding:

'JavaScript moet worden ingeschakeld zodat u Gmail met de standaardweergave kunt gebruiken. JavaScript is uitgeschakeld of wordt niet ondersteund door uw browser. Als u de standaardweergave wilt gebruiken, schakelt u JavaScript in door de browseropties te wijzigen. Vervolgens probeert u het opnieuw.
Als u de basisweergave in HTML van Gmail wilt gebruiken zonder JavaScript, klikt u hier.

Klik hier als u Gmail wilt weergeven op een mobiele telefoon of soortgelijk apparaat.'

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, btw als gmail kun je alleen openen in vereenvoudigde html-weergave alleen kun je dan de instellingen niet veranderen.

mgv bassy
 
Ik zou beginnen met te downloaden en installeren J2SE Environment Runtime 5.0 Update 9.
Daarna de PC herstarten en nog eens proberen Gmail te openen in IE7.

NB: je kunt controleren of dat Java programma goed is geinstalleerd door in IE7 te klikken op Extra (rechts bovenaan in menubalk) en dan te klikken op Sun Java Console.
Klik daarop en als de console zich (met enige vertraging) heeft geopend, kijk dan het versie en update nummer na.
 
Laatst bewerkt:
K heb et opgelost :) Java stond er al op + updates etc. maar ik moest ff bij internet opties->beveiliging-> custom level, allemaal dingen toestaan, zoals gebruik van .net frameworks, activeX controls etc. Maar nog bedankt voor de reactie:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan