gmail mail ontvangen van een ander eamailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem Blaas

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
geacht forum,

als jaren gebruik de mogelijkheid binnen gmail om mail van een ander adres door te laten sturen naar mijn gmailadres.

dit ging prima. tot vd week. ik keek al raar op dat ik bijna een week niets had ontvangen.

ben gaan kijken bij de instellingen maar wanneer ik een roze subscherm naar voren wilde halen, liet de pc dat zien maar dan wel een

halve seconde en was weer weg, zo is er dus niet meer te controleren cq in te stellen.

ik heb net een grote windows 10 update gehad maar dat scheelde niets (kon ook bijna niet lijkt mij)

is dit een voor u bekend probleem ? en zou ik daarvan de schuldige kunnen zijn ?

heeft u een idee ? en wat zou ik evt aan kunnen doen ?

bij voorbaat dank, met groet van Willen Blaas

Volgens mij is jouw <Shifttoets> defect en werken de <Spatiebalk> en de <Entertoets> ook niet helemaal lekker.

Hoe kom je in een roze subscherm? Bijzonder helder allemaal.

Ik kan geen chocola maken van je verhaal, helaas.

als jaren gebruik de mogelijkheid binnen gmail om mail van een ander adres door te laten sturen naar mijn gmailadres.

Ook ik stuur mijn email van andere adressen door naar mijn gmail. Dit gaat goed. De vraag is hoe jij de mail laat doorsturen.
Ik heb bijv. mijn email van de provider opdracht gegeven in het mailprogramma dat deze worden doorgestuurd. Ik vind dit makkelijk werken, veel makkelijker dan het in gmail te instellen. Ooit eens gedaan maar kwam daar echt niet uit.
Een roze scherm zegt mij niets, een screenshot zou geweldig zijn als je die zou willen maken en hier plaatsen.

Mijn tip is dus om even te vertellen hoe je het doorstuurt, geef een screenshot (zonder privé dingen erop) en wellicht kunnen we iets anders doen zodat het wel werkt.

Ook ik heb mijn email-forwarding ingesteld op de mail-server van mijn webhoster, dus niks bij de ISP en dat werkt al jaren probleemloos i.c.m. Gmail...
Dus probeer eens een mail-forwarding in te stellen op je mailserver i.p.v. in je mail-programma...

Ook ik stuur mijn email van andere adressen door naar mijn gmail. Dit gaat goed. De vraag is hoe jij de mail laat doorsturen.
Ik heb bijv. mijn email van de provider opdracht gegeven in het mailprogramma dat deze worden doorgestuurd. Ik vind dit makkelijk werken, veel makkelijker dan het in gmail te instellen. Ooit eens gedaan maar kwam daar echt niet uit.
Een roze scherm zegt mij niets, een screenshot zou geweldig zijn als je die zou willen maken en hier plaatsen.

Mijn tip is dus om even te vertellen hoe je het doorstuurt, geef een screenshot (zonder privé dingen erop) en wellicht kunnen we iets anders doen zodat het wel werkt.

goede middag,

in gmail , instellingen, accounts en import, e-mailberichten en contacten importeren. wanneer ik hierop druk kwam er een vervolgscherm waar ik een aantal gegevens kon invullen aangaande het in te voeren emailadres. wanneer ik dit nu doe komt dat andere scherm ongeveer een tel in beeld maar verdwijnt direct weer zonder dat ik er ook maar iets aan kan doen cq invullen. ik kan hier dus ook geen screenshot van maken , helaas. ik probeer een contact te leggen met de squirreMail wat al jaren gewoon goed ging met doorsturen, maar door welke oorzaak ook ineens en (voor mij) zonder reden reden is gekomen, maar ik ben me ervan bewust dat in deze wereld niets zonder reden gaat. een screenshot van het beeld van de instellingen lijkt me geen meerwaarde hebben,.
hopende zo een aanvulling gegeven te hebben verblijf ik,
met vr gr W. Blaas

Gmail kun je alleen ontvangen als je alle cookies accepteert. Misschien heeft het doorsturen van je email er iets mee te maken?

stel je mail van het andere account in bij je provider of je webhosting of waar je ze ook hebt staan.
Zoals ik al schreef, dat is makkelijker dan via gmail instellingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan