GMail op iPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

smalders

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Goedenavond allemaal,
Ik hoop dat ik hier goed zit met mijn vraag. Ik heb rondgezocht op het forum maar kan mijn specifieke vraag niet vinden.

Het gaat om de iPad van mijn moeder. Vanaf 12 december krijgt zij opeens geen mail meer binnen via de mail app. Wel via de GMail app, maar dat is nu net niet de bedoeling want dan begrijpt ze het niet meer (HE ik heb toch maar 1 account? zucht) Tot zover ik weet is er niets aan de instellingen veranderd. Ik heb het ding ook al aan en uit gezet, maar dit helpt ook niet.

Iemand ervaring met dit probleem?

en wat als je de gmail app verwijderd ?

Eh...die had ik er juist op gezet om te checken of er ECHT geen mail meer binnen kwam. Via de app kon ik zien dat er na 12 december wel mail was binnengekomen, alleen niet via de reguliere mail app van Apple. (volg je 't nog) :D

Hallo allen.

Het is slechts een idee he. Download de officiële Gmail - app voor je IPAD. Die is het toch wel he. Dat zou een probleem kunnen veroorzaken.

Het zou toch moeten kunnen. Hier krijg je het beste van Gmail met realtime meldingen, ondersteuning voor meerdere accounts en zoekmogelijkheden door je hele postvak IN. Het is toch allemaal hetzelfde een klik.

Klikje deze dus.

Meedenkend: Of is het iets met een instelling POP of IMAP Klikje

Laatst bewerkt:
hier komt het op beide netjes binnen..
er zal toch een instelling niet goed staan.

Ik begrijp wat je zegt maar dat maakt het voor mijn moeder nodeloos ingewikkeld. Tot 12 december werkte alles gewoon prima, dus daar zoek ik eigenlijk een oplossing voor. Ik hoopte dat iemand er ervaring mee had + oplossing. En wat bedoel je met 'dat zou een probleem kunnen veroorzaken'?

Ik bedoel je hebt toch wel de goede app van Gmail zelf. Die enveloppe met die mooie rode M er op.

Laatst bewerkt:
Ja, ik heb de juiste app, maar het is dus NIET de bedoeling dat deze gebruikt wordt.
Ze wil het via haar mail app die standaard op de iPad zit, anders begrijpt ze het niet meer.

Wellicht gaat er iets fout met synchroniseren. Heb je laatst nog ergens een update toegepast op de IPAD.

Hihi seniorenweb ook...daar moet ze iig een abonnement opnemen. Nu je het zegt...de laatste update zou er weleens iets mee te maken kunnen hebben. Ik ga het allemaal maar even opnieuw instellen voor haar. Bedankt!

Ja ik vond het wel leuk senioren site. Mooie uitvinding en nog duidelijk ook. Oke probeer maar eens dan. En misschien is het die update inderdaad.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan