gmail probleem help mij please

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wallydek

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
28
Hoi ik heb een probleem.
Wanneer ik in gmail mijn gebruikersnaam een wachtwoord typt en op enter druk duurd het lang voordat ik in mijn postvak in ben, daarna wil ik een mail openen en dat duurd ook weer lang.
Als ik dan een bijlage wilt openen krijg ik wel het venster te zien van de voortgang maar daarin gebeurd nilks het enige wat ik zie is het blaadje dat van de ene map naar de andere map gaat.
Nu heb ik via de gmailhelp site mijn probleem opgezocht en die geven aan dat ik mijn cookies en temp leeg moest gooien en dan zou het probleem misschien verholpen zijn dus niet, kunnen jullie mij verder helpen met dit probleem zijn er andere dingen die ik moet proberen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Groetjes Wally:thumb:
 
Kan het ook zijn dat je direkt als de computer opstart naar gmail wilt? Ik heb het idee dat er meerdere dingen via de internet verbinding gebeuren waardoor gmail niet direct contact krijgt. Als je op internet bezig bent en je gaat naar gmail hebt je dan de zelfde problemen?
probeer anders de computer je inlognaam en wachtwoord te laten onthouden. Dat loopt via een cookie en dan ben je er ook sneller.
 
Kan het ook zijn dat je direkt als de computer opstart naar gmail wilt? Ik heb het idee dat er meerdere dingen via de internet verbinding gebeuren waardoor gmail niet direct contact krijgt. Als je op internet bezig bent en je gaat naar gmail hebt je dan de zelfde problemen?
probeer anders de computer je inlognaam en wachtwoord te laten onthouden. Dat loopt via een cookie en dan ben je er ook sneller.

Nee ik log nooit in net nadat ik de pc heb opgestart maar ik ga het proberen om mijn inlognaam te laten onthouden.
Misschien help het wel maar ik denk het niet toch ga ik het proberen.
 
Heb ik gedaan maar het blijft hetzelfde wat is de volgende tip



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op een andere PC/computer/laptop al eens geprobeerd?
In het zelfde netwerk of effe op het werk ofzo...

Doen de rest van de website's het wel goed?
speedtest.net even snelheid testen..
 
Op mijn laptop heb ik geen problemen met gmail en met de rest van internet site's geen problemen en speedtest gedaan vol vermogen.

Next tip :D



Mod-[Edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke internet browser gebruikje?
Anders effe google chrome testen
 
Ik gebruik internet explore 7 en google chrome heb ik geinstalleerd en dan werkt gmail wel maar dan heb ik weer op een andere site waar ik veel op zit problemen met java haal je chrome weer eraf dan is dat probleem weer verholpen.
Is er nog een andere oplossing.
 
...

probeer eens met firefox...

en klik eens op (langzame verbindingen - eenvoudige weergave) van gmail als je u aanmeld...

mvg.
 
Ik zal het eens proberen met firefox.

En met de eenvoudige weergave heb ik geprobeerd en dat lukt wel maar dat moet niet de bedoeling zijn omdat ik eigelijk nooit problemen heb gehad met gmail, ik heb de probleem sinds ik de ouwe versie van bitdefender eraf heb gehaald en de nieuwe bitdefender erop heb gezet.
 
Dus met een andere browser zoals Chrome of Firefox werkt wel alles maar omdat je nog geen Flash plug-in hebt geïnstalleerd zie je een andere website niet goed.

Sluit alle internet vensters van IE7

Ga dan naar start -> configuratie scherm -> internet opties
Tabblad "Geavanceerd" Bovenste knop (Geavanceerde instellingen herstellen) daarna op Toepassen en de onderste knop (Opnieuw instellen...) en weer op toepassen

Daarna op OK en probeer het nog eens...
 
Ik heb gedaan wat je zei in config, uiteindelijk werd ik gelinkt naar de windows site en kwamen met de nieuwe interner explorer 8 deze geinstalleerd en het probleem was verholpen ik had geen problemen meer met gmail.
Dus ff afwachten hoe het loopt ik kijk het deze week aan en blijft het goed in de gaten houden blijft het goed dat zal ik deze vraag als opgelost aangeven.
Maar ik wil jullie wel bedanken voor de tijd die jullie erin hebben gestoken.
Ik stel dat zeer op prijs :thumb:

Groetjes Wally:D



Het probleem is opgelost ik heb internet explorer 8 geinstalleerd en ik heb geen problemen meer ik wil iedereen bedanken voor zijn bijdrage.
Till next time


Groetjes Wally
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan