gmail standaard mail

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Berichten
160
Ik wil graag vanuit een Word document een kopie van dit document als bijlage per e-mail verzenden. Ik krijg het niet voor elkaar om gmail als standaard mail in te stellen.
Hoe kan ik dit doen?
 
Ga naar je Gmail, log in, klik op nieuw bericht, klik op "bijlagen toevoegen" en het staat als bijlage in je mail.

Mvg, Casper
 
Dit is mij bekend. Op een andere computer gebruik ik Mozilla Thunderbird en dan kan ik rechtstreeks vanuit het document dit als bijlage versturen zonder dit document eerst op te slaan en zonder dat ik het het email-programma Mozilla Thunderbird open. Ik had gehoopt dat dit ook mogelijk zou zijn met Gmail
 
Hoe gebruik je Gmail, via het internet of via een mail programma zoals Outlook?
 
Dan zal het niet lukken met Gmail. Word heeft een e-mailprogramma nodig. Voorstel van Casper is dan de optie die je nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan