gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcvogelaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
338
Ik krijg net van een kennis een programma GMAIL waarmee je je mailbox tot 1000mb kan uitbreiden dit schijnt met elke account te kunnen is er iemand die hier ervaring mee heeft zodat ik het zonder risico kan instaleren. Of moet ik hier niet aan beginnen ik hoor graag van jullie wat ik moet doen
 
Hoi,

Toevaliig heb ik deze week ook via iemand bericht gehad over GMail, ik heb zelf een account aangemaakt en het werkt perfect, je hoeft niks te downloaden. Gisteravond heb ik met iemand als test (hij heeft ook net een account) enkele bestand uitgewisseld, ik kreeg een filmpje toegestuurd die in vervolgens in 10 seconden binnen had, bekeken en daarna verwijderd........m.a.w. GMail werkt perfect en is ideaal om grote bestanden te versturen, mijn "normale" mail account van chello gaat maar tot 5 MB...........
 
Geplaatst door mcvogelaar
Ik krijg net van een kennis een programma GMAIL waarmee je je mailbox tot 1000mb kan uitbreiden dit schijnt met elke account te kunnen is er iemand die hier ervaring mee heeft zodat ik het zonder risico kan instaleren. Of moet ik hier niet aan beginnen ik hoor graag van jullie wat ik moet doen

Hoi,

Gmail is geen programma hoor. Het is gewoon een webmail-account, net als Hotmail. Maar dan vele malen beter dan Hotmail.:thumb: Werkt perfect. Probeer het rustig uit, dat brengt geen enkel risico met zich mee.
 
Geplaatst door buffy


Hoi,

Gmail is geen programma hoor. Het is gewoon een webmail-account, net als Hotmail. Maar dan vele malen beter dan Hotmail.:thumb: Werkt perfect. Probeer het rustig uit, dat brengt geen enkel risico met zich mee.

amen!:rolleyes:
 
Google biedt bezoekers van de zoekmachine af en toe de mogelijkheid om in te schrijven op een Gmail-account. Het is voor het eerst dat Gmail zo openlijk door Google wordt aangeboden. Tot nu toe konden Gmail-gebruikers alleen een account aanmaken als zij daarvoor werden uitgenodigd door een bestaande gebruiker van de maildienst.

Google is nu een campagne gestart waarbij bezoekers van Google.com zo nu en dan worden uitgenodigd om een Gmail-account aan te vragen. Ongeveer één op de twintig bezoekers krijgt deze boodschap voorgeschoteld, aldus Marissa Mayer van Google. "Over enkele weken wordt dat nog iets vaker."

Volgens Mayer is het een natuurlijke stap naar het uitbreiden van het gebruik van Gmail. Intussen wordt er flink gespeculeerd wanneer Gmail officieel wordt gelanceerd. De dienst is nu nog steeds in bètafase.

Gmail werd in april geïntroduceerd. Het was daarmee de eerste webmaildienst met een gratis mailbox van 1 gigabyte. Dit had tot gevolg dat andere grote aanbieders van webmaildiensten ook hun opslagruimte vergrootten. Bron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan