gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Hallo, ik heb weer eens een vraagje en wel over Gmail.
Ik ga de volgende week voor 3 weken op vakantie en wil misschien ook wel eens naar een internet café. Heb dit nog nooit gedaan, dus eens moet toch de eerste keer zijn. Nou vraag ik me af, hoe kan ik dan de post lezen van gmail??
Wie kan me uitleggen hoe ik dat moet doen?? Ik heb geen idee. En eventuele andere tips over internetten in het buitenland zijn welkom. groetjes gitana.

Jawel,

Je gaat gewoon naar www.gmail.com je logt in en je kunt gewoon je mails lezen.

Moet je natuurlijk wel je inlognaam en wachtwoord weten :cool:

Moet lukken dacht ik

Hallo Bruce, bedankt voor de snelle reaktie.:thumb:
Nou zeg, is dat zó simpel?? Ik zat te denken aan webmail?? en nog wat. Omdat het niet vanaf je eigen p.c. is en in het buitenland. Vandaar mijn vraag. Wanneer moet je dan webmail gebruiken??

Webmail is de algemene naam voor mail services die via een webpagina gaan zoals hotmail en gmail.
Dat je daarnaast ook sommige webmail via outlook en/of outlook express binnen kan halen maakt niet zoveel uit. Dat is een extra service van de webmail provider.

Webmail
(1) A common term for any Web-based e-mail. See Internet e-mail service.

(2) (WebMail) An earlier name for Netscape's Web-based e-mail service, later named Netscape Mail (www.netscape.com).

vertaling:
(1) A generieke naam voor elke web-based e-mail.

(2) Een eerdere naam voor Netscape's web-based e-mail service. Later Netscape Mail genoemd.
Olav

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de uitleg Olav. :thumb:
Groetjes Gitana

Je mail staat nu gewoon op een server die je overal ter wereld kan bereiken door in te loggen. Vergeet niet dat wanneer je inlogt in het buitenland (of zowiezo op een andere pc) om het vinkje bij 'onthoudt mij' of 'remember me' weg te halen en dat je altijd uitlogt als je stopt. Anders kan iemand na jou zo inloggen onder jou naam namelijk..

Geplaatst door Tarabass
Vergeet niet dat wanneer je inlogt in het buitenland (of zowiezo op een andere pc) om het vinkje bij 'onthoudt mij' of 'remember me' weg te halen en dat je altijd uitlogt als je stopt. Anders kan iemand na jou zo inloggen onder jou naam namelijk..
Hallo tarabass
Dit is een hele goeie tip. Ik zou er niet aan denken, zeg.
hartstikke bedankt. :thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan