gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
Ik heb een vraag over gmail. Als ik iets wil sturen , dan wil ik soms plakken , maar dat lukt niet. Normaal als je op de rechter muisknop klikt, komt er een rolmenu met copieren en plakken, maar niet hier, hier komt een ander menu. KAN het wel bij Gmail en als iemand weet hoe, zou ik het graag horen. Ook wil ik b.v. een link sturen , maar bij gmail weet ik ook niet hoe dat moet.:confused: groetjes Gitana

Je kan je gmail gebruiken als een pop3 mail.
Dat doe ik ook.

Greetz : Jer:cool:en.

Hoi Jeroen, leuk dat je reageert, maar ik ben er niks wijzer van geworden, want ik weet niet wat dat is????:o

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Smaldeel,

Ik heb het ff uitgeprobeerd.
Maar als ik 'ergens elders' behalve in hetzelfde verzendbericht iets selecteer en op deze selectie rechtsklik, krijg ik in het snelmenu wél de mogelijkheid 'Kopiëren'.

Jij bedoelt denk ik, dat je tekst die je al hebt getypt in het te verzenden bericht niet kunt selecteren en dan met de rechtermuisknop hierop klikken om te kopiëren.
Inderdaad klopt dat.
De selectie wordt direct opgeheven en in het snelmenu is de opdracht Kopiëren niet mogelijk ....

Hoe dan wél, want daar gaat het natuurlijk om.
Nadat je tekst hebt geselecteerd gebruik je de toetscombi Ctrl-c (ofwel Kopiëren ofwel Copy).
Plakken kan je wél met de rechtermuisknop, of met de toetscombi Ctrl-v.

En wat JeroenE aangeeft kan wel, maar is helemaal geen antwoord op jou vraag ..... ook al woont hij in het fantastische stadje Brugge in het land der Belgen.

Laatst bewerkt:
Hé Burgers Bush, bedankt voor het meedenken. Maar ik denk dat jij het ook verkeerd heb begrepen. Ik bedoel als ik bij Gmail een nieuw bericht open en er wat heb geschreven, dan wil ik van een andere brief b.v. iets daarin over brengen. Dan heb ik dus al elders iets gekopieerd, dan klik ik IN het nieuwe bericht met rechtermuis, dan komt er een ander rolmenu, waar GEEN kopieren in staat, maar het menu met het lijstje: volgende, vernieuwen etc. Dus hoe kan ik dan het gekopieerde erneer zetten?? Dat was mijn vraag. Snap je het ?? probeer dat maar eens en als het je dan lukt, mag je mij vertellen hoe dat gaat. Want ik denk dat het niet gaat. Probeer ook maar eens een link te plaatsen in een nieuw bericht. Mij lukt het niet. Ben benieuwd. Groetjes: smaldeel.:D

He SmalDEEL,

Ik denk dat je niet goed gelezen hebt.
Als jij al ergens een stuk tekst hebt gekopieerd, en je staat ergens in je getypte Gmail stukkie, druk dan op contol-v, en het wordt er netjes in gekopieerd..............
Is moeilijk te begrijpen voor de moderne muisklik generatie, maar het werkt al ongeveer sinds de dos tijd..

Groetjes,
Martin.

Hé ijspeert, wat goed zeg, dat wat jij zegt klopt.Heb het gelijk uitgeprobeerd en het is gelukt.
Bedankt, alweer wat geleerd. Toch fijn zo'n forum;) groetjes Gitana

Nogmaals met mij, het lukt ook zo met een link. Geweldig.:thumb:
hèhè en ik maar zoeken hoe dat moet...:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan