Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim12jimmi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
33
hallo ik krijg alle email van een persoon in een map. dus als deze persoon me een mail stuurt dan gaan die in de zelfde map bv, guus (5)
Nu had ik graag dat ieder mail apart kan lezen , zodat ik deze ook in verschillende mappen kan doen.
Kan dat in G-mail en hoe veranderd ik dat dat ieder mail van een persoon apart binnen komt.
mvg math
 
Hallo Math,

Gmail maakt gebruik van Labels en geen mappen. Wellicht is deze help iets voor jou. Klik

Je kunt op die pagina enkele keren doorklikken voor meer informatie. Succes
 
hallo dat bedoel ik niet.
Als ik een email krijgt wil ik deze niet in de zelfde email ontvangen.
Dus vandaag krijg ik een mail van jou .lees die en laat die staan in mijn postvak.
Morgen stuur je me weer een mail. dan kom die in de mail van gisteren , dus bv guus (2)
Dan weer een mail .dan komt Guus (3)
Maar ik wil gewoon ieder mail van jou apart lezen , en bewerken?
 
hallo heb ik gedaan nu mis ik emails van die personen. waar staan die nu.
 
Die staan op volgorde van ontvangstdatum in je postvak.
 
hallo ik krijg alle email van een persoon in een map. dus als deze persoon me een mail stuurt dan gaan die in de zelfde map bv, guus (5)
Nu had ik graag dat ieder mail apart kan lezen , zodat ik deze ook in verschillende mappen kan doen.
Kan dat in G-mail en hoe veranderd ik dat dat ieder mail van een persoon apart binnen komt.
mvg math
 
Hallo, kun je a.u.b. aangeven hoe het gegaan is, makkelijk voor anderen met hetzelfde probleem. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan