dreamweaverfan
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 jun 2010
Na suc6vol afronden van mijn studie dreamweaver, ben ik in een boek begonnen van marc overmars om games te ontwerpen met Gamemaker
ik ben begonnen met versie 7 en heb toe na verloop van tijd blz 150 met de pro versie van 8 aangeschaft
drie goed werkende spellen werken wel maar in versie 8 loop ik tegen een probleem aan
ben ik bezig met een spel alles lijkt te werken
maak je nog wat sprites en objecten en dat doet de besturing van katch- de schelp doet het niet meer
ik ben gaan kijken naar het voorbeel op de cd maar ik zie het echt niet
Het spel heb ik geupload naar mijn studie site opdat ik dit ook als een vorm van studie zie alleen dan uit een gekocht boek bij bol.com
Het spel heet super Rainbow Reef en staat op blz 124, hoofdstuk 6
Wie kan mij helpen om de kleine besturings elementen weer te laten werken
Graag advies
Even:
Ik ben nog niet zover om te praten over GML de programmeertaal ik doe het nog met gewoon de knoppen en events
Hier mijn site waar ik het naar het geupload:
http://www.thaijeroen-student.nl/html/games.html
graag advies
ik ben begonnen met versie 7 en heb toe na verloop van tijd blz 150 met de pro versie van 8 aangeschaft
drie goed werkende spellen werken wel maar in versie 8 loop ik tegen een probleem aan
ben ik bezig met een spel alles lijkt te werken
maak je nog wat sprites en objecten en dat doet de besturing van katch- de schelp doet het niet meer
ik ben gaan kijken naar het voorbeel op de cd maar ik zie het echt niet
Het spel heb ik geupload naar mijn studie site opdat ik dit ook als een vorm van studie zie alleen dan uit een gekocht boek bij bol.com
Het spel heet super Rainbow Reef en staat op blz 124, hoofdstuk 6
Wie kan mij helpen om de kleine besturings elementen weer te laten werken
Graag advies
Even:
Ik ben nog niet zover om te praten over GML de programmeertaal ik doe het nog met gewoon de knoppen en events
Hier mijn site waar ik het naar het geupload:
http://www.thaijeroen-student.nl/html/games.html
graag advies
Laatst bewerkt: