Gnome ===> Kde :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sponzenbroekske

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
ik heb pclos gnome interface, of dat dacht ik toch, ik zet hem af met gnome interface ik start terug op en ik heb KDE :s, ik ben hier niet met opgezet, weet iemand hoe ik terug naar gnome kan geraken, want kde vind ik maar niets, wsn omdat ik dit gwn ben.

ik HAD het dus opgelost, nu heeft hij dat terug gekregen.
HELP!!!!!!!
KDE staat ook helemaal overhoop ik kan men bovenste balken niet zien die vallen af men scherm en ik kan de kaders niet verplaatsen en dus ook de kaders niet sluiten :s

Kan je alsjeblieft Nederlands typen.. want uit deze teksten kan ik niet veel begrijpen.

Kan je alsjeblieft Nederlands typen.. want uit deze teksten kan ik niet veel begrijpen.

oké die tweede post kan ik begrijpen dat je die niet verstaat, maar de rest moet duidelijk zijn, die ene is niet van belang.

Ik heb de liveCD van PCLOS GNOME edition
dat heb ik ook geinstalleerd
als ik wat van de settings verander en herstart, dan krijg ik een KDE interface:confused:
Hoe kan ik dit oplossen dat dit niet meer gebeurt??
(al begin ik KDE te begrijpen)
kan ik anders ze alletwee instellen dat ik bijvb bij de boot kan kiezen voor een interface (KDE-gnome)

euhhhm ligt het nu aan KDE of aan PCLOS dat het zo instabiel is met de 3D effecten ingeschakeld, want bij ubuntu had ik daar geen problemen mee, nu vallen regelmatig men bovenbalken weg, staat er in de menubalk programma's maar als ik erop klik openen ze niet

Hoi,

Het ligt zeker niet aan PCLOS, want bij mij werkt het allemaal perfect. Maar je hebt de GNOME cd geinstalleerd en nu draai je per ongeluk op KDE zeg je. Heb je stiekem hebt gekeken of het werkte? Want daarvoor moet je veel KDE pakketten nog binnen halen. In ieder geval voor 3D effecten.

Maar probeer dit eens:

Ga naar PCLinuxOS Controle Center

naar de tab Boot
--> Enable autologin and select the user automaticaly log in​
Default user - (jou gebruikersnaam)
Default desktop - Gnome

Na bevestiging opnieuw opstarten. Als het goed is zou nu GNOME je standaard desktop moeten zijn. En telkens standaard inloggen als de gebruiker die je hebt opgegeven.

NOTE: Dit kan natuurlijk alleen maar als je de enige gebruiker bent van de PC.

Groetjes Fantje

PS. info : http://linuxgator.org/forums/viewtopic.php?t=216

Hoi,

Het ligt zeker niet aan PCLOS, want bij mij werkt het allemaal perfect. Maar je hebt de GNOME cd geinstalleerd en nu draai je per ongeluk op KDE zeg je. Heb je stiekem hebt gekeken of het werkte? Want daarvoor moet je veel KDE pakketten nog binnen halen. In ieder geval voor 3D effecten.

Maar probeer dit eens:

Ga naar PCLinuxOS Controle Center

naar de tab Boot
--> Enable autologin and select the user automaticaly log in​
Default user - (jou gebruikersnaam)
Default desktop - Gnome

Na bevestiging opnieuw opstarten. Als het goed is zou nu GNOME je standaard desktop moeten zijn. En telkens standaard inloggen als de gebruiker die je hebt opgegeven.

NOTE: Dit kan natuurlijk alleen maar als je de enige gebruiker bent van de PC.

Groetjes Fantje

PS. info : http://linuxgator.org/forums/viewtopic.php?t=216
ja sry dat ik de vraag niet als opgelost heb gezet, maar ik heb een oplossing gevonden, bij het inlogscreen de interface op gnome zetten, maar toen kon ik niets meer doen in pclos :s, het startte dan wel op in gnome, maar ik kan geen venster openen zelf niet om af te sluiten :s, dus ik ben terug naar ubuntu gegaan, die overigens du wel perfect werkt :tumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan