gnuhaz.exe ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

apotjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
heeeey,

ik zat een beetje door m'n WINDOWS-map te scrollen omdat ik al een tijdje vermoedt dat ik een virus heb, probleem is alleen dat AVG er nooit één heb gevonden, nu kwam daarnet dus gnuhaz.exe tegen, en ik dacht "wtf is dat egt?!?!", dus ik in google intikke, want dat doe ik altijd als ik bestandnamen tegekom die ik niet vertrouw, maar dit was de eerste keer ooit dat google echt helemaal NIKS kon vinde!!! dus ik weer "WTF?!?!?!" In meerdere forums kon ik er ook niks over vinden (ff om te dubbel-checken zeg maar), dus nu is mijn vraag: weet IEMAND wat gnuhaz.exe is???

p.s. ff ter informatie, er staat hier een gnuhaz.exe en gnuhaz.exe.tmp, misschien helpt 't...

Doe sowieso dit:

1. Download ATF cleaner (by Atribune)
  • Dubbelklik op ATF cleaner om het programma te starten.
    Op het tabblad "Main", plaats je een vinkje bij Select All.
    Klik op de knop Empty Selected.

Gebruik je ook Firefox als browser:
    Klik op tabblad "Firefox", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Firefox opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    (dit verwijdert het vinkje bij "Firefox saved passwords")

Gebruik je ook Opera als browser:
    Klik op tabblad "Opera", plaats een vinkje bij Select All.
    Wil je de door Opera opgeslagen wachtwoorden behouden, dan klik je in het venster dat verschijnt op "No".
    Ga naar het tabblad "Main" en klik op de knop Exit om het programma af te sluiten

2) En als het echt gnuhaz.exe is mag je hem verwijderen: dit is geen legitiem Windows process.

niet legitiem is alles wat ik hoefde te wete, en weg istie!!:p
heeeel erg bedankt, ook voor de 3GB die ik er nu weer bij heb:D

ooh sorry Jozo heb m net weggegooid... maar ga wel nog ff n virusscan doen vor de zekerheid

Laatst bewerkt:
Mooi dat het is gelukt!:thumb:
Misschien was het bestand wel niet opgemerkt als virus, maar het hoort er niet!

En als de vraag dus is opgelost, mag je rechtsonderdaan van deze pagina klikken op Vraag is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan