GoBack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan van Osch

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2002
GoBack geïnstalleerd. Na het opstarten kwam het scherm op zwart. Alle programma's eruit. Windows wil niet mer starten. Steeds komt GoBack met de mededeling dat er opnieuw moet worden gestart. kom niet verder dan steeds weer de vervelende mededeling. ik kan teruggaan naar de eerste installatie maar dat helpt niet. af en toe komt de vraag opnieuw starten met de diskette met het stuurprogramma van GoBack. Die heb ik niet kunnen maken omdat het programma op hol sloeg. Ook de herstelfloppy van SystemWorks 2005 wordt overgeslagen.

Ik snap de opmerking niet. Ik heb alles volgens het boekje gedaan. Overigens Carpangler heeft ook zoiets meegmaakt. Zijn aanbeveling heb ik gevolgd. GoBack verschijnt niet meer maar nu is het gevolg dat Windows steeds probeert te starten en krijg ik een foutmelding. Geen concrete foutmelding. Wel krijg ik af en toe de mededeling Autocheck not found. Skipping. In geen enkele modus krijg ik Windows aan de praat. De hersteldisk geeft nu aan dat Windows wordt afgesloten om schade aan de computer te voorkomen. GoBack wordt bedankt.

Mijn vraag was ? maar je hebt het boekje ,ben je wel begonnen met Cd 1? waar Norton SystemWorks 2005 opstaat

Beste Bandit.
Ik heb SystemWorks 2005. Dat is 1 disk. Daar staan alle programma's op. GoBack een flinke, hopelijk niet een onherstelbare, fout heeft veroorzaakt. Er moet een manier zijn om de disk te laten scannen. Ik blijf zoeken. Probleem is ook voorgelegd bij Symantec maar die helpdesk is even funest als hun produkt.

Er zijn verscheidene pogingen gedaan om de schijf weer te benaderen. Ook de experts in de computerwinkel slaagden daar niet in. Schijf is wel zichtbaar. Ik zal dus opnieuw moeten installeren.
Bedankt voor het meedenken.
We sluiten de zaak met "onopgelost".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan