God in MYSQL

Status
Niet open voor verdere reacties.

rammendesteen

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Berichten
82
Beste luitjes ik wil iets via install.php een database instaleren in mijn MYSQL maar dan moet ik alles op god zetten hoe doe ik dat :(
 
Alles op God zetten ? Ik denk niet dat dat kan :p
Een database installeren kun je met een database manager doen of door middel van een eigen simpele query:
PHP:
$sql_host = "localhost"; // In 99% van de gevallen is dit localhost
$sql_user = ""; // MySQL gebruikersnaam
$sql_pass = ""; // MySQL wachtwoord
@mysql_connect($sql_host,$sql_user,$sql_pass) or die("Kon geen verbinding maken met de MySQL Server: " . mysql_error());
$query = "CREATE DATABASE `blaat`";
$result = mysql_query($query) or die("Kon database niet aanmaken: " . mysql_error());
Succes :thumb:

p.s. @reactie in andere topic: rustig, iedereen komt aan de beurt :rolleyes:
 
jah ik heb een hele script gekregen. maar dan moet je met install.php moet je allemaal dingen invoeren. en dan op install drukken maar bij mij komt ie dan gewoon weer op install.php en kan ik weer alles invullen:D
 
p.s. @reactie in andere topic: rustig, iedereen komt aan de beurt

dat deed ik omdat ik jouw ken en jouw een email heb gestuurd waar je niet op heb gereageert

:D
 
Geplaatst door rammendesteen
jah ik heb een hele script gekregen. maar dan moet je met install.php moet je allemaal dingen invoeren. en dan op install drukken maar bij mij komt ie dan gewoon weer op install.php en kan ik weer alles invullen:D
D'r zijn behoorlijk veel scripts die gewoonweg bagger zijn ... Die van jou waarschijnlijk ook, als hij niet werkt ;)
dat deed ik omdat ik jouw ken en jouw een email heb gestuurd waar je niet op heb gereageert

:D
Ik zal ff m'n mail checken Johnny :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan