god mode win 7 32 b

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Ik heb ook iets gelezen,over de Godmode.Heb ook een mapje gemaakt.En toen met een klik kon ik alles veranderen of uit zetten maar net hoe je wil.Maar nu kan ik dus niet meer veel, na het op nieuw opstarten van win 7.Mijn vraag hoe zet ik nu dan ook weer alles terug,moet je nu alles apart aan klikken,of is er ook een foefje zodat je ook alles met een klik weer terug kunt zetten.Graag jullie antwoord.

Groet indiaan.

systeem recovery als dat aanstaat maar hoe je hier precies komt in windows 7 weet ik zo niet moet ik thuis even bekijken daar heb ik windows 7 of je even op google zoeken

janus

Systeemherstel. Tik dit in in het startmenu, en volg de wizard.

Hoezo niet? Je zegt net dat je al je internetinstellingen wil terugzetten, en dat kun je doen met systeemherstel.. :confused:

Ja je hebt gelijk,dat kan ik ook,maar ik dacht van uit godmode waar ik die allemaal in een keer heb veranderd,kan ik misschien ook weer in een keer alles terug zetten naar de originele configuratie.

Dat godmode is dus eigenlijk niks anders dan alle instellingen op een rijtje. Al die instellingen die je daar hebt staan staan ook gewoon in configuratiescherm.. Vandaar dat er niet zo snel zoiets is om dat terug te zetten :P

Wat ik tenslotte gedaan heb is een aantal services op automatische gezet.en toen werkte systeem herstel weer.en heb ik systeem herstel gedaan.Nu is het weer vanouds.Maar mijn bedoeling was het zo niet,dacht een klik te vinden voor alles.

PS:toch bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan