Godfather probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieter9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Ik heb ook het probleem met de crack van the Godfather, uiteraard weet ik dat ik het spel legaal moet kopen maar dat terzijde.

Ik heb het spel geinstalleerd, en er een zit een .mds file bij. Die mount ik dan via daemon tools, maar ik krijg dan de volgende melding:

Unable to mount image. File not accesable.

Dit is alleen bij mij het geval en niet bij andere mensen die ook deze file gebruiken. Wie weet wat ik aan dit probleem kan doen?

Dat zou dus betekenen dat wij jou gaan helpen bij het kraken van dit spel.......vul de rest maar zelf in ;)

pieter9 zei:
Ik heb ook het probleem met de crack van the Godfather, uiteraard weet ik dat ik het spel legaal moet kopen maar dat terzijde.

Ik heb het spel geinstalleerd, en er een zit een .mds file bij. Die mount ik dan via daemon tools, maar ik krijg dan de volgende melding:

Unable to mount image. File not accesable.

Dit is alleen bij mij het geval en niet bij andere mensen die ook deze file gebruiken. Wie weet wat ik aan dit probleem kan doen?

Je moet even kijken naar welk bestand de MDSFile naar toe verwijst
Aan Raymond Bos, het mounten is niet cracken

Ik heb ook het probleem met de crack van the Godfather, uiteraard weet ik dat ik het spel legaal moet kopen maar dat terzijde

Snap je?
Maar ik hou op...ik ben geen mod. Die moet er maar naar kijken.

ik kan niet uitstappen

hoi, vraagje. Ik kan wel instappen in een wagen met the godfather maar terug uitstappen lukt niet. Ik heb de controls al eens verandert maar dat helpt nog steeds niet.
Weten jullie misschien hoe??? eventueel met de default instellingen.

Misschien moet je daarvoor een nieuw topic openen.

Deze is in feite al opgelost.

- videokaart was te zwak om het spel te ondersteunen.
-oplossing nieuwe videokaart gekocht bij een prominent persoon van Help mij:p (Ati radeon 9800)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan