godmode

Status
Niet open voor verdere reacties.

forrest1

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
69
hallo forum. ik heb een vraag aan u. het is zo eenvoudig als ik het lees . maar ik krijg het niet voorelkaar godmode in windows 10 activeren map maken dat url of hoe ze het noemenerin zetten?????? maar waar. lukt mij gewoon niet. kunt u mij helpen. dank u.
 
hallo lange pier, venga. dank u wel voor de reactie op mijn vraag. zo heb ik het al zeker tien keer gedaan, maar dat wat ik verwacht krijg ik niet. doe heet weer zoals u schrijft. maak nieuwe map en voeg toe wat u schrijft. alles ok. normaal zou dan dat icoon veranderen, maar hier dus niet. als ik het aanklik dan komt de lege map tevoorschijn.bekijkt u de bijlage. wat doe ik dan nou verkeert. dank u.Naamloos.jpg
 
Doe het gewoon via bureaublad, nieuwe map aanmaken en naam veranderen naar GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
 
hallo lange pier. precies zo doe ik dat ook. zoals u het beschrijft. dan heb ik dat icoontje zoals op de bijlage. het zou het moeten doen maar als ik dubbelklik krijg ik een lege map, inplaats van wat ik eigenlijkwil.Naamloos 2.jpg
 
Gaat iets niet goed maar wat?

De pictogram zou moeten veranderen naar dezelfde als van het configuratiescherm.
 
hallo lange pier. klopt maar doet het niet, begrijp het niet zo. heb op mijn laptop gebrobeerd heb ik windows 10 pro op doet het ook niet. is er mischien een andere manier om er in te komen. in ieder geval bedankt.
 
Hoi,
Master Control.jpg
Kijk goed naar mijn screenshot.
Probeer het volgende:
C:\Gebruikers\Jouw accountnaam\Bureaublad
Klik daarop en maak daar die nieuwe map eens aan.

Maar ik denk dat ik je probleem al zie dus bovenstaande is niet nodig, volgens je screenshot heb je i.p.v. accolades { } deze ( ) gebruikt, de juiste naam is:

GodMode (.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C})
Kopieer en plak bovenstaande regel naar de naam van de map (naam wijzigen) op je bureaublad.
Mocht dit ook niet lukken haal dan deze ( ) van die regel weg, die worden waarschijnlijk automatisch toegevoegd.
 
Laatst bewerkt:
hallo mik zjegger hallo lange pier. bedankt voor de reacties, het is gelukt. ik heb diverse links gecopieerd maar deden het niet. toen de laatste precies hetzelfde gedaan gecopieerd en hij deed het?? vraag me niet hoe ik weet het niet. zal wel aan de link liggen waren wel allemaal hoofdletters. wat ik ook heb gevonden is dat, als je naar oude configuratie scherm gaat en je tikt een E in de zoekbalk bovenin helemaal rechts krijg je hetzelfde als godmode. start. rechts klik dan configuratiescherm en zoekbalk rechts boven. nogmaals bedankt mijn vraag is hiermee opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan