goed abonnement icm MDA/Qtek ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

bijlmerella

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Ik zoek een goed(koop) abonnement in combinatie met MDA. Ik heb gezien dat T-Mobile toch vrij duur is, en voor de Qtek moet je nog veel bijbetalen, dat laat mijn budget niet toe. Heeft iemand suggesties?

Ik wil wel zeker zo een soort mobiel met QWERTY toetsenbord ...

€ 20,25 per maand, twee jaar contract, web en walk plus t-mobile mda 150 belminuten.
En dat is dus de mda met qwerty toetsenbord.

omdat dat andere echt over de HipTop gaat, en ik besef dat dat gewoon nauwelijks door gaat, dus ik wil een ander soort telefoon...

die €20,25 abonnement is dat Relax of Flex?

Ik had wel een Flex 25 maar dat is dan 17 cent per minuut! Gekkkk

relex heb ik.

is de MDA dan gratis (zat namelijk ook te kijken naar de MDA Vario II, maar die is stukje duurder)

de 2 is niet te betalen en de mda heb ik gratis.
wel bij een 2 jarig contract.

is je ervaring met de MDA goed? want ik hoor van sommige mensen dat je em vaak moet resetten en dat is langzaam is ...?

resetten nee nog niet gedaan.
heb deze nu 2 weken.
Langzaam met het internet.....ja natuurlijk, het gaat via een inbel modem.
Kijk bij t-mobile naar de gegevens van web en walk voor een mda, uit mijn hoofd 64 kbps.
Maar internet op een telefoon is voor de fun.....en voor mij om mijn mail te kunnen lezen.
Maar voor mij is het een perfect apparaat.

ja ik vind internet toch wel belangrijk, en MSN, vooral ook omdat ik thuis nog geen internet heb, en ik het toch handig vind om overal mn mail te kunnen checken, nou kan ik dat ook met mijn N73 maar dat kost me zakken vol met geld en het duurt eeuwen op zo'n klein scherm, en die web'n'walk aanbieding klinkt ideaal! En het toetsenbordje lijkt me zo leuk ook omdat ik veel SMS ...

Die man had me alleen verteld over Flex, maar Relax lijkt goedkoper te zijn, dus ik ga morgen even navragen of het met Relax 150 + Relax SMS 100 ook gratis is ... Dat weet ik dus niet

wat is nou het grootste verschil tussen de Qtek en de MDA Vario. Behalve dat de MDA een ietwat roze uiterlijk heeft vanwege T-Mobile, en dat de Qtek simlockvrij is, maar waarom zit er zo'n groot prijsverschil tussen??? :( Vind de Qtek toch een mooiere software hebben (MDA is ook roze...)

mda is zilver bij mij.
qtek ken ik niet dus daar kan ik geen antwoord op geven.
en nee de mda is niet simlock vrij.

ja hij iswel zilver maar het oogt beetje roze vanwege de software en de roze logo's ... en de qtek ziet er vrijwel hetzelfde uit, alleen de software is blauwig ... daarom begrijp ik niet waarom het prijsverschil zo groot is

sorry......maar de kleur is echt niet roze hoor.
ik heb windows 5 mobile erop staan en dat is toch echt de windows kleur.
prijsverschil......ik zou het niet weten.

oh dat zeiden ze en je ziet het ook steeds op die plaatjes... nahja ik geloof je op je woord hoor!!! is wel beter dan!

image.php

daarom dacht ik het dus ...

nouja ik word in ieder geval steeds zekerder van mijn zaak om de MDA Vario te nemen ... mbv dit forum :)

Laatst bewerkt:
is er geen t-mobile zaak bij jou in de buurt.
ga daar anders even kijken.

ja ik was gisteren daar geweest, maar het was zo vreselijk druk en ik had het druk dus die man heeft me alleen geadviseerd over Flex met MDA Vario, heb niet verder gevraagd maar ga morgen weer en dan rustig alles doornemen, en misschien direct abonnement nemen ...

ben ik er maar vanaf, want het is echt moeilijk ...

de meeste qtek's hebben draadloos internet en een internet gps ontvangen waak is ook de processor veel sneller.
een snelle procesor is zeer handig als je van plan bent een spelletjes of films op je mda/pda te gaan kijken .,

wat je ook kan doen is een goedkope palm nemen
http://www.xs4all.nl/allediensten/treo/ (bijvoorbeeld).
is een pda/mobiel en heeft bij sommige modelen ook een interne gps .

Laatst bewerkt:
ik heb de mda vario, ben er echt blij mee, naast het feit dat ie soms langzaam, ben ik zeer tevreden . ook de draadloze internet functie is heel relaxt, en gratis internetten voor een vast bedrag per maand; perfect!

MDA Vario is gelijk aan de QTek 9100 (valt allemaal onder de noemer HTC Wizard) met als verschil de simlock vrijheid aangezien de simlock er bij de vario op zit ben je gebonden aan een abbonnement van t-mobile en daarmee halen ze dus een heleboel geld op. Reken maar uit.

Een simonly abbonnement relax 150 bij tmobile kost je 7,50 dat betekend dus dat je permaand voor de mda 15€ betaald aangezien je een 2 jaar abbo neemt is het dus 360 euro wat ze je rekenen voor de MDA in die 2 jaar, plus de 40 euris is het dus 400 euro voor een toestel die gesimlocked is en ge-"brand" is. Ok dat is ongeveer 40 euri goedkoper dan de goedkoopste elders maar je zit dan niet vast aan een abbo of aan een merk hiernaast kun jer er dus ok simpel een prepaid kaartje in stoppen......

stevank zei:
de meeste qtek's hebben draadloos internet en een internet gps ontvangen
Of je draadloos internet hebt ligt niet aan de Qtek of aan welk andere apparaat dan ook maar aan de mogelijkheden van je abbo. als jij UMTS/GPRS mag gebruiken van je provider kan dat met de qtek maar als jou abbo dat niet toelaat nou dan kan het ook niet met je qtek. Wlan is ook mogelijk natuurlijk mits je toegang hebt tot Access Points van ofwel jezelf ofwel van je provider.....

Voor allen die meer willen weten over dit type zonder verkoop praatjes erbij van hoe goed het apparaat wel niet is en wat er allemaal wel niet mee kan is volgende forum misschien interresant, (ook voor mensen die hun apparaat volledig willen ombouwen/tweaken/softwarematig binnenste buiten willen keren

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=248

Daarnaast ken ik meer Qtek apparaten zonder dan met GPS ontvanger., de meesten kun je wel pairen met een losse Bluetooth GPS muis maar of je die er standaard bij krijgt ligt natuurlijk weer aan de aanbieding die je neemt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan