Goed alternatief voor Outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik zoek een email client zoals outlook die ook mijn Hotmail kan verwerken, ik heb tot nu toe incredimail, foxmail, koomail, espresso geprobeerd, maar wil van jullie weten of jullie misschien nog meer progjes weten die dit aankunnen.. ik vind outlook veeeel te langzaam...


thanks!!
 
Thunderbird heb je die al geprobeerd en dan moet je een extensie erbij downloaden dacht ik.
 
Ja heb ik al geprobeerd alleen kan dat programma niet minimalizeren naar je system tray... en dat vind ik echt wel een noodzakelijke functie.. ik snap NIET dat zon programma dat niet kan.. maar goed..dat is dus niets...
 
Laatst bewerkt:
Ja heb ik al geprobeerd alleen kan dat programma niet minimalizeren naar je system tray... en dat vind ik echt wel een noodzakelijke functie.. ik snap NIET dat zon programma dat niet kan.. maar goed..dat is dus niets...

Dat is zeker wel mogenlijk met Thunderbird! Hier voor is een add-on te downloaden van hun site.
 
o jee, dan heb ik hem voor niets eraf gehaald haha.. ga ik weer opnieuw installeren..thanks!
 
LAAAT maar, kom er net achter dat geen van die progjes hotmail mappen echt goed ondersteunen.. mijn god al die moeite voor niets.. Kan bijv geen mailtje naar een andere map moven (en dus ook op de server zelf)... oooooaaaaaahhh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan