Goed beeldscherm kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miquell4

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een nieuw beeldscherm te gaan kopen, alleen ik heb geen flauw idee wat goed is. Mijn budget is maximaal 200 euro. Ik doe veel met photoshop, dus het liefst zou ik een groot scherm willen, waar ik wat aan heb tijdens het photoshoppen. Ook is het wel handig als ´games´ er ook nog een beetje normaal uitzien.

Ik weet niet of ik voor de rest nog meer informatie moet geven over mijn PC? Hij draait in ieder geval op windows 7, en ik heb een NVIDIA GeForcee 8600 GT videokaart. Ik weet niet of dit nog wat uitmaakt?

In ieder geval alvast bedankt!

Deze aanschaf moet je naar mijn bescheiden mening héél anders aanpakken dan dat je nu doet. Niet aan de 'buitenwereld' vragen wat goed is, maar naar een winkel gaan waar héél veel van die dingen staan. Je gaat vervolgens zonder op merken te letten simpelweg kijken naar welk scherm jou qua beeld het meest aanspreekt.
Je noteert vervolgens merk en typenummer en vraagt dán pas aan ons of het een redelijk apparaat is of niet. Vanzelfsprekend mag je ook 2 of 3 schermen noemen, maar meest belangrijke is dat jouw ogen en hersens het beeld goed moeten vinden.

gast0225,

Bedankt voor je reactie. Ik heb al een tijdje zitten rondkijken op internet en alles, maar ik kan nog niet echt iets vinden. Ik vroeg me eigenlijk meer af of jullie mij iets konden aanraden, zodat ik vervolgens kan kijken of mij dat iets lijkt. Straks koop ik weer iets waar ik later niks mee kon, of dat ik een beter beeldscherm had kunnen kopen voor minder geld.

Toch bedankt voor je reactie

Nogmaals, je doet er handig aan om het anders te doen : ga kijken in de winkel en vraag daarná wat wij van het scherm vinden.

ik zelf heb een HP2309M en ben er erg blij mee. en hij was niet eens zo duur. je kan ook een soort gelijke zoeken die beter bij je past of iets heel anders

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan