Goed brandprogramma... ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
marianne hiervoor kan je gebruik maken van alcoholer.

Download

Wat de virtuele drive betreft, deze wordt standaard geinstalleerd, klik op emulatie > virtuele schijven.
Hier kan je tot en met 31 virtuele drives maken.

groetjes Jac

Ja, dat was 'm Jack.

Ik weet niet wat ik met die virtuele drives moet...

Waarom ik dit allemaal vraag?
Mijn zoon wil HP de geheime kamer mee met de laptop. Dus wil ik daar een kopie van maken zodat de originele thuis bij de pc blijft.

Dus ik had met Clony/CloneCD een kopie gemaakt. Alleen als ik die in de speler(s) doe, beginnen die rare geluiden te maken en kunnen de cd niet lezen.
Is beveiligd met SafeDisk V2.5, maar daar heb ik er zat op deze manier mee gebrand.

Omdat dit 2x mislukt was, ben ik hier op het idee van die Alcohol120% gekomen. Heb daarmee inmiddels een kopie ervan proberen te maken. Eerst simulatie gedaan, dat ging goed. Maar toen ik hem werkelijk ging branden hield ie er na 1/3 deel mee op. Fout!

Nog maar een keer met CloneCD geprobeerd, is ook weer niet te lezen, terwijl ie tijdens het kopieren geen enkele foutmelding heeft gegeven.

Zonde dus, al 4 cd-tjes weg... en nog geen kopietje....

Marianne,

Start clonyxxl en scan de HP cd, vervolgens start je alcoholer en kijk je of hij de instelling overneemt.
KLik dan op "run alcohol 120%" klik in alcohol 120% op "maak image wizard" kijk onderaan bij data type en deze staat dan op alcoholer.

Deze image die je maakt kan je vervolgens afspelen met de virtuele drive, of gewoon kopiéren op een cd.

groetjes Jac

Tja, en tòch gaat er wat mis...
Ik heb hem nu al tig keer gebrand en nog steeds geen goede kopie.
Ik snap er niks meer van....

Ik heb die alcohol 120% er maar weer af gegooid. Tot nu toe(!) heb ik alles kunnen branden (dus ook safedisk 2.5) met Clony/CleneCD dus als het weer eens nodig is ga ik het daar maar weer gewoon mee doen.
Jammer!

maar met alcohol 120% kan je geen muziek branden en dat vind ik wel erg jammer...:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan