Goed email-programma (GEEN Outlook)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Ik gebruik op dit moment Incredimail maar wil over op een ander email-programma. Incredimail schijnt niet zo stabiel te zijn (heb zelf nog geen negatieve ervaringen op dit gebied :p ) Vanwege de gevoeligheid van Outlook voor kwaadwillenden gebruik ik dat programma liever niet.
Ik heb diverse programma's gezien maar wie heeft de gouden tip (of een link naar een test of iets dergelijks)?

@niekfct

Zou jij je handtekening willen wijzigen.
Dit soort grapjes kunnen voor anderen ( waaronder ikzelf) zeer storend zijn.

Dank je!

Nu weer ontopic, Incredimail is zeer stabiel en zoals je zelf al zegt merk je niks van een onstabiel systeem. Waarom je dan een ander wil is mij een raadsel maar mocht je het toch willen dan raad ik je thunderbird aan i.c.m. firefox.
Ik gebruik zelf IM al vanaf het eerste begin zonder enkel probleem.

Laatst bewerkt:
thunderbird...leuk maar na drie keer vast lopen heb ik het maar weer verwijderd.
Ik ga toch echt voor oulook en dan de 2003 versie.
En het inbraak gevoelig zijn........dat is de gehele computer.
Beveilig jezelf en je hebt geen problemen.
Surf en mail met verstand en je hebt helemaal geen problemen.
Maar zo denk ik er over.

Ik denk zo met je mee.:thumb:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik naast Incredimail ook Firefox. Is het dan beter om Thunderbird te gaan gebruiken?

De reden dat ik Outlook (en ook IE) niet gebruik is dat mijn kids ook achter (of is het voor :D ) de PC zitten en programma's als Incredimail en Firefox minder gevoelig zijn voor aanvallen omdat de meeste virussen etc. worden geschreven voor IE en Outlook. Of bazel ik nou maar wat?

Dat klopt, het is niet perse zo dat ze worden geschreven voor IE en Outlook, maar IE en Outlook zijn er meer '' vatbaar '' voor omdat ze veel '' lekken en gaten '' hebben waar de beestjes door heen kunnen kruipen.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb inmiddels gezien dat importeren vanuit Incredimail naar Thunderbird niet kan....andere bestandsextensies.
Moet eerst de mail naar Outlook zien te krijgen en vandaaruit in Thunderbird inlezen :confused:
Gelet op jullie reacties lijkt Incredimail niet zo instabiel als ik dacht......Ik laat het dus maar bij de bestaande situatie.

Berdankt voor jullie reakties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan